luni, 29 decembrie 2014

EXISTĂ UN SINGUR ADEVĂR ! CARE ??? AFLATI AICI !

                       28 - 29  Decembrie  2014, ora 3,10 !
                                 
                                      
      
                                              Dragii mei,

Abia mă băgasem în pat , că si aud un glas din Cer care imi spune ceva uimitor !
                                        Citez :

                "Există  doar un singur  ADEVĂR !
              Unul singur  numai !
              Acesta  este ,CREDINŢA  TA  !"

Dragii mei, cum Credinţa  mea o împart cu mare dragoste sufleteasca cu voi, deci si voi dragilor ,va bucurati de un singur ADEVĂR ! Credinţa din sufletul vostru!
Sa nu vă îndepărtaţi dragilor, de acest UNIC  ADEVĂR  si astfel veti dobândi un loc în Împărăţia Lui Dumnezeu.
Fiţi buni si milostivi, iubitori faţă de Aproapele, si asa veti implini Voia Lui Dumnezeu, iar rasplata voastra, ,multă va fi în Ceruri.
                                         Cu dragoste, Maria.
  

                                                                         

Un comentariu:

  1. Si eu asa cred.
    Doamne ajuta!
    Ma bucur ca se gaseste cineva care sa marturiseasca frumosul adevarul si credinta in Dumnezeu care este iubire, si iubirea este pentru toti, ce bine ar fii sa ne iubim si sa ramanem in iubire adica in Dumnezeu!
    Ce frumos se roaga Sf. Cuv. Martir Arsenie Boca:"Doamne Cela ce vii in taina intre oameni ai mila de noi, ca nu ne dam seama ce nedesavarsiti suntem(pacatosi, ticalosi, uratori, plini de noi, cu trup si suflet dar practic numai trup, wai de noi de n-ar fii Dumnezeu sa ne intoarca) cat esti de aproape de sufletele noastre si cat te departam prin micimile noastre, ci luminează lumina Ta peste noi ca să vedem lumea prin ochii Tăi, să trăim în veac prin viața Ta, lumina și bucuria noastră, slavă Ție. Amin.

    RăspundețiȘtergere