sâmbătă, 15 noiembrie 2014

CUTREMURUL S - A ADEVERIT ! A AVUT LOC AŞA PRECUM AM SCRIS !

                                                Dragii mei, 

 

Scriam în 4 Noiembrie 2014 , despre UN  CUTREMUR  ANUNTAT!

Si iata dragilor ca din nefericire, CUTREMURUL a avut loc  în Indonezia .

Daca veti citi cu atentie articolul meu, referitor la acest CUTREMUR, veti vedea ca l-am descris exact asa cum s-a produs. 

Tsunami  va  fi inevitabil, avâd in vedere că am scris mereu de Inundatii catastrofale.

Urmeaza sa auzim de UN  CUTREMUR si mai mare ca acesta ! Am scris pe Blog, de curând. Probabil ca va avea 9 grade !

Dar nu la noi în Romania! Nu stiu unde si cand se va produce,dar nu va fi in ROMANIA !

ROMANIA  anului 2014, este ocolita de Cutremure devastatoare !

 

Cutremur cu magnitudinea de 7,3 in estul Indoneziei ... - Stiri

stirileprotv.ro/.../cutremur-cu-magnitudinea-de-7-3-in...Translate this page
8 hours ago - Un cutremur cu magnitudinea de 7,3 a avut loc sambata in Insulele ... Indonezia se afla pe Cercul de Foc a Pacificului, o zona in care se ...

CUTREMUR cu magnitudinea 7,3 în Indonezia VIDEO

www.romaniatv.net/cutremur-cu-magnitudinea-7-3-in...Translate this page
Un puternic seism cu magnitudinea 7,3 a fost înregistrat sâmbătă dimineaţă, la ora locală 10.31 (02.31 GMT) în Insulele Moluce din Indonezia, a anunţat ...

Cutremur cu magnitudinea de 7,3 in estul Indoneziei. Autoritatile au emis alerta de tsunami pentru mai multe state

cutremur Caras Severin
Un cutremur cu magnitudinea de 7,3 a avut loc sambata in Insulele Moluce, in estul Indoneziei, a anuntat Institutul american de geofizica USGS, care a emis o alerta de tsunami.
  •  
Cutremurul a avut loc la ora locala 10.31 (04.31, ora Romaniei) si a fost localizat la o adancime de 46 de kilometri si la 154 de kilometri nord-vest de Insula Ternate, potrivit USGS.
"Un tsunami este posibil pe coastele situate pana la 300 de kilometri distanta" de epicentrul cutremurului, au anuntat seismologi. "Valuri tsunami ar putea atinge zone ale Indoneziei, dar si ale Filipinelor, Japoniei, Taiwanului si ale altor insule din Pacificul de Sud", a precizat Centrul de alerta a tsunamiurilor din Pacific.
Valuri tsunami de 30 de centimetri pana la un metru ar putea atinge zone ale Indoneziei, iar valuri sub 30 de centimetri sunt prevazute pentru coastele Filipinelor, a precizat Centrul. "Am emis rapid o alerta de tsunami", a declarat un oficial al Agentiei meteorologice indoneziene.
Julius Galgiano, un seismolog din cadrul Guvernul filipinez, a afirmat ca Filipine au emis de asemenea o alerta de tsunami. "Am solicitat autoritatilor locale sa aiba in vedere un (eventual) tsunami de-a lungul coastelor", a spus el, adaugand ca deocamdata nu s-a emis vreun ordin de evacuare si nu exista astepari in privinta producerii unor valuri inalte.
Indonezia se afla pe Cercul de Foc a Pacificului, o zona in care se ciocnesc placi tectonice, provocand o activitate seismica si vulcanica frecventa.
Un cutremur puternic care a avut loc in 2004 a provocat un tsunami devastator, ce s-a soldat moartea a 170.000 de persoane in provincia indoneziana Aceh si a altor zeci de mii in alte zone din jurul Oceanului Indian.

marți, 4 noiembrie 2014

UN CUTREMUR ANUNŢAT !!!

                            4 Noiembrie 2014 ,ora 6,45 dimineaţa !

                Trează fiind, mai leneveam în pat, când aud dragii mei un glas fugitiv, care spune ca un anunţ de mare importanţă si de o gravitate intensă.
Glasul spunea aşa :
                      "Cutremur!
                  Încă un Cutremur ? 
                  Da! Cutremur!"

După care dragii mei, glasul dispare ,iar eu văd o încapere necunoscută mie şi care era supraaglomerată cu obiecte de mobilier ,ce se clătinau într-un ritm cu adevărat ameţitor , precum valurile uriase ale Mării Negre!
Eu nu stiu unde si când se va produce acest Cutremur mare, dar stiu fara nicio indoiala, ca vom auzi de el si ca, nu ne va fi prea usor ca să privim la ce a lăsat în urma lui.
Dragii mei, asa cum v-am mai spus de nenumărate ori, Romania este si va fi ocolită de Cutremure devastatoare. Mai puţin însă , zona comunei Izvoarele din judetul Galati. 
Aici, Pământul se va surpa în timp si va inghiti totul ca într-un crater urias! 
Să sperăm totuşi  că Autorităţile române ,vor evacua locuitorii  comunei Izvoarele, înainte ca să fie pre târziu!
                                                      Cu dragoste, Maria.

Un comentariu: