miercuri, 22 octombrie 2014

VIN INUNDATII GRAVE !!!

                    Noapte de 21 -22 Octombrie 2014 ,ora 1,05 !

                                                                            Dragii mei, 

În timp ce mă rugam ,singura fiind în cămuraţa sufletului meu, văd o strada spre Est ,pe care apa navăleste pur si simplu, si inunda tot.
Venea apa la vale, precum curge apa in cascada.
Brusc s-a intamplat totul.
Întâi mi-a fost arătată strada linistita, cu verdeata de o parte si de alta, copăcei micuti, după care , cât ai clipi din ochi ,apa a inceput sa dea năvală si sa curga ca un râu învolburat spre Vest.
                                        ..
Dragii mei, din păcate vom auzi, sau chiar vom trăi ,aceste grave INUNDATII care vor veni brusc, fara ca sa ne asteptam. Acolo unde ne asteptam mai puţin, acolo vor lovi.
Eu nu stiu unde anume si cand,vor avea loc aceste grave Inundatii, dar stiu ca asa se vor manifesta, precum mi s-a arătat.
Dar noi trebuie sa avem dragoste de Dumnezeu si Maica Domnului, precum şi faţă de Aproapele nostru, si niciodata nu vom fi părăsiti de DUMNEZEU CEL ATOTPUTERNIC, şi de MAICA PURUREA  PREA CURATA  FECIOARA MARIA.
Sa păzim şi să implinim cele 10 PORUNCI ale Domnului,si nimic rău nu ni se va putea întâmpla. 
                                Cu dragoste, Maria.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu