duminică, 19 octombrie 2014

UN VAPOR MARE ÎN MIJLOCUL APEI , CARE VA ARDE CA O TORŢĂ !

                                19  Octombrie 2014, ora 16,45 !    

                                                Dragii mei, 

Astăzi după amiază,în timp ce scriam aici pe blog, văd în acelasi timp în stânga mea, spre sud, ca si cum as mai fi avut un al 3 -lea ochi lateral, văd O Apă mare, si pe Apă dragilor, O  NAVĂ  mare, un VAPOR Mare. Sau cum îmi spune acum un glas:

               "O Navă  de Croazieră !"

Şi văd dragilor, un mare Vapor ,atât în lungime cât şi în înălţime, Vapor ce luase foc. 
                    
                ...

Vaporul era cuprins în totalitate de un fum  negru dens, si de flăcări uriaşe.
Iarăşi mi-a spus in această clipă un glas, cum că...Vaporul era cuprins de flăcări uriaşe.
Dragii mei, după cum vedeţi si atunci când scriu ,am în dreapta mea în mod nevăzut, pe Îngerul Lui Dumnezeu, care pur si simplu îmi dictează ce si cum să scriu.  
Nu scriu de la mine, nu scriu cum vreau eu, ci  scriu asa cum mi se spune !
Dragii mei, din nefericire vom auzi de un Vas de croazieră care va lua foc .
Când,unde si în ce fel, eu nu stiu ca sa va spun. Dar stiu ca se va întâmpla întocmai.
                                      Cu dragoste,Maria
          ..

                         

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu