miercuri, 15 octombrie 2014

TOATĂ SUFLAREA , SĂ LAUDE PE DOMNUL !

                    Noapte de 12 - 13 Octombrie 2014,ora 2,30 !

                                                                            Dragii mei, 

În timp ce mă rugam în cămăruţa mea, în colţul meu de RAI, aud multe Glasuri ca de Îngeri, care cîntau de răsuna si Cerul si Pământul asa :

                                    "Suflarea !
          Suflarea toată , să  sufle suflarea!
         Suflarea toată să-L laude pe Dânsul !" 


Şi văd dragii mei, văd liber, cu ochii deschisi, cum de la Sfanta Icoana a MAICII  LUI  DUMNEZEU, cu Pruncul Iisus în braţe,se ridică un nor albastru violet stralucitor, în negru întuneric, si în mijlocul norului albastru violet, două mici Sfinte Cruci, ca din aur, ca din Soare rupte.
Aceste Sfinte Cruci ,ca Soarele de stralucitoare,erau asezate un sub cealaltă.
                                                                                                                                         ...
Sfintele Cruciuliţe ca din Soare rupte, se ridicau cu tot cu norul albastru stralucitor, spre Sfanta Icoana a Prea Sfintei Treimi!
Aud din nou cântarea ÎNGERILOR din Cer, care răsună dumnezeiesc de frumos :
                          "Suflarea !
                     Suflarea toată, să  sufle suflarea!
             Toată Suflarea  ,să-L laude pe Dânsul !" 

Dragii mei, cu toţii să Lăudăm pe Domnul, si sa ne închinăm Lui!
Toată inima noastră, tot sufletul nostru , să le dăruim Domnului, ca sa le povaţuiasca numai după Voia Sa !
Sa ne plecam genunchii şi la Sfanta Icoana a Maicii  lui Dumnezeu , pentru ca să fim ocrotiti si apăraţi ,de tot ce este rău si de toate necazurile si de suferintele!
                               Cu dragoste, MARIA.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu