luni, 21 iulie 2014

STRIGĂTUL MAICII DOMNULUI ! FIUL MEU ! FIUL MEU CĂZUT ! DĂRUIEŞTE ÎNDURAREA TA , CELOR CARE TE CUNOSC !

                                      18 Iulie 2003 ,ora 23,57 !

In timp ce mă rugam la BUNUL DUMNEZEU şi la MĂICUŢA  DOMNLUI, aud dragilor un glas, care cântă aşa :

                        "Unule născut , Fiule !
                    Şi Cuvântul  Lui  Dumnezeu, Fiul "!

Apoi dragii mei, aud un glas de femeie, dumnezeiesc de blând şi de dulce,care strigă cu glas tremurând şi înecat în lacrimi aşa : 

                    " Fiul  Meu ! 
                      Fiul  Meu căzut ! 
                      Fiule !
      Dăruieşte Îndurarea Ta , celor care TE  cunosc.
         Şi Dreptatea Ta, celor care nu TE  cunosc "!

Şi era glasul MAICII  DOMNULUI, care Se ruga asa, la Fiul Ei, mult Prea Iubit !
Şi O văd pe Măicuţa  Domnului, îmbrăcată în veşminte de culoare verde închis, ca şi într-o  Sfanta Icoană , când brusc, pe obrazul drept al PREA CURATEI  FECIOARE MARIA, vine din senin O  SĂGEATĂ albă, care se întinde de la ochiul Ei drept, pe tot obrazul drept si cu vârful Săgeţii ,la colţul gurii Sale Prea  Sfinte si Prea Curate. Săgeata îi acoperea obrazul drept,începând cu ochiul drept şi terminând cu vârful săgeţii, care se înfipsese în colţul gurii din dreapta ,a Maicii Lui Dumnezeu.  
În clipa următoare, totul dispare ca si prin topire.
Dragii mei, să ne rugăm şi noi la Mântuitorul Hristos, ca să dăruiască Îndurarea Sa, celor care ÎL cunosc, precum şi Dreptatea Sa , celor care nu-L cunosc pe El, si care nu stiu decat ,sa arunce cu venin, in Cuvantul Său.  
 Fratilor ! Sa ne rugăm Prea Sfintei Născătoare de Dumnezeu, ca să ducă Rugăciunea noastra, la Prea Scump şi Prea Sfânt Fiului Ei, pentru iertarea păcatelor noastre si pentru mântuirea sufletului nostru.                      
                              Cu dragoste, Maria. 
 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu