miercuri, 30 iulie 2014

LIBERTATE ! DOMNULE AVOCAT....., LIBERTATE !

                                       23 Iulie 2014 ,ora 4,00 , zori  de  zi !

Dragii mei, la aceasta oră mă trezeste un glas puternic, care spune ca un profund îndemn ,  câteva cuvinte .
                                                 Citez :

            "Domnule  Avocat ! 
              Domnule  Avocat !
              Domnule  Avocat, serveste  la lucru !
              Libertate ! Libertate ! Libertate !"

Să fie oare vorba dragii mei, de scandalul de  corupţie la nivel înalt, din România zilelor noastre ?
Vă las pe voi ca să analizaţi ,dragii mei !
Aş mai adăuga doar câteva cuvinte :

                    "ADEVĂRUL  dragii mei, întotdeauna  va  birui !"

 Şi.....,să  fie  LIBERTATE, după ce ADEVĂRUL  va birui !
 
                                                          Cu dragoste şi preţuire, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu