sâmbătă, 26 iulie 2014

BOMBARDAMENTE ! DOUĂ EXPLOZII PUTERNICE , SPRE RĂSĂRIT !

                                             25 - 26 Iulie 2014, ora 0,30 !

Dragii mei, în timp ce scriam la articolul anterior, ochii mi se închid fără voia mea, şi astfel văd ca si în câmp , DOUĂ  EXPLOZII  puternice, ca si cum ar fi căzut ceva de sus: bombe, rachete, sau stiu eu..(.chiar Avioane).
Prima oară , văd O  EXPLOZIE mai mare, si din pământ iesea un fum alb,dens,cu o circumferinţă mare ,  şi înalt de câţiva metri; a doua EXPLOZIE, era lângă prima, în stânga ei, si s-a manifestat tot puternic , dar cu un nor de fum alb dens, mai mic decât primul, atât ca şi înălţime cât şi la circumferinţă.
                                                  .

                ...
                   2.                          1.

Aşa iesise din pământ fumul după EXPLOZIE.
Prima EXPLOZIE , mai puternică şi care a ridicat la multi metri fumul alb dens, iar a doua ,tot puternică, dar fumul alb dens, era pe o circumferinţă mai mică, şi mai joasa.
EXPLOZIILE, două la număr ,au fost succesive ! 

Dragii mei, eu nu stiu ce va fi cu aceste EXPLOZII, pe care le-am văzut, în timp ce scriam la calculator. Şi nici unde anume vor fi,nu am de unde să ştiu.
Dar ştiu cu certitudine, că acestea vor avea loc, din nefericire. Vom auzi despre ele, nu peste mult timp. 
V-am spus toate acestea, pentru ca atunci când ele se vor adeveri, să cunoaşteţi că DUMNEZEU  mi le-a arătat, pentru ca toţi cei care se îndoiesc de EL, acum să creadă, să se întoarcă la CREDINŢĂ.
Din păcate, chiar dacă aduc astfel de DOVEZI, mulţi semeni de-ai noştri ,tot nu vor crede,că sunt de la DUMNEZEU. 
                                                  Cu dragoste, Maria.    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu