miercuri, 25 iunie 2014

O CRUCE ÎNALTĂ DE FOC , PE CERUL DINSPRE APUS !

                                    24 IUNIE  2014 , ora 23, 45 !

Dragii mei, în timp ce scriam aici pe Blog, ochii mi se închid fără voia mea, si astfel am în faţa ochilor închişi, un Cer de noapte la Apus şi pe Cer dragilor, ca şi pe un munte înalt, vedeam O  CRUCE  ROŞIE  de foc !
Da, O  CRUCE  adevărată ca şi în vârful unui munte, O CRUCE  de foc !
Aşa cum vedem Luna pe Cer, tot aşa stătea pe Cerul dinspre Apus, O CRUCE de foc, înaltă, ca şi pe un vârf de munte.
                    
                          

Închipuiţi-vă dragilor, cum pe Bolta Cerească ,pe mijlocul ei înspre apus, cum ar fi până sus la marginea acestui dreptunghi ,O  CRUCE  ROŞIE DE FOC foarte înaltă şi lată !
Dragii mei, după mine cred că nu e deloc un semn bun, O CRUCE  de foc, pe CERUL  dinspre apus.
Să ne rugăm Domnului şi Maicii Domnului, pentru noi, pentru cei dragi , pentru semenii noştri şi pentru Pacea lumii întregi, din toată inima noastră şi din tot sufletul nostru.
Să dăruim dragoste sufletească Aproapelui nostru, iar Lui Dumnezeu să-I dăruim inima noastră.
                           Cu dragoste, Maria.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu