marți, 20 mai 2014

UN INCENDIU URIAŞ , ÎN MIJLOCUL APEI MÂLOASE !

                                    20  Mai  2014 ,ora 15,55  !

În timp ce scriam aici pe Blog, ochii mi s-au închis o clipă şi astfel văd cu ochii închişi O întindere mare de Apă mâloasă. 
Nu vedeam nici copaci , nici iarbă, nici oameni sau locuinţe, nici masini...etc.
Vedeam doar Apa maronie cu luciul ei, iar spre Răsărit , la distanţă mare , în mişcarea lină a acestei Ape ,văd UN  FOC mare !
Era un Foc roşu cu adevărat; un Foc imens cu flăcări mari de jur împrejurul acelui "obiect", care ardea.
Fum aproape că nici nu ieşea, ci numai Flăcări uriaşe şi foarte violente.
Ce ardea acolo în larg, în mijlocul apei  tulburi eu nu am văzut.
Dar ,având în vedere că era în mijlocul apelor mari şi tulburi, putea fi orice! Putea fi un Vapor,putea fi un Camion, daca acolo ar fi fost strada şi acum era inundată.
Deşi ,forma Focului viu ,aducea cu forma unui Vapor ! Înclin să cred că ar fi vorba de UN  VAPOR !
Deci, nu pot spune cu exactitate ce ardea, dar FOCUL era uriaş, şi ardea cu Flăcări roşii ,flăcări înalte de jur împrejur .
Daca stau bine şi mă gândesc, numai UN COMBUSTIBIL inflamabil ,ar fi putut arde aşa violent şi cu flăcări roşii.
Dragii mei , veţi vedea că nu va trece prea mult timp, şi vom auzi din nefericire ,de acest MARE  INCENDIU ,pe O Apă fără sfârşit.
                                 Cu dragoste , Maria.

Un comentariu: