joi, 29 mai 2014

ŞI S-AU ADEVERIT INUNDATIILE DIN EUROPA !





  1. Inundaţii puternice în Europa | Observator.tv

    observator.tv/.../inundatii-puternice-in-europa-126055...

    Translate this page
    Se confruntă cu cele mai grave inundaţii din istorie. Într-un orăşel ... Autorităţile sârbeşti au primit ajutoare din toată Europa. Motopompe ... Dark Orbit · Mediterranean Adventures 1 ... Acest site este creat si administrat de Digital Antena Group.
    You visited this page on 5/28/14.

  2. ALERTĂ de gradul zero. Viitura de pe Dunăre loveşte ...

    www.antena3.ro/.../alerta-de-gradul-zero-viitura-de-pe...

    Translate this page
    Se anunţă a fi cea mai puternică viitură din ultimii 100... ... de S.T. • 21 Mai 2014 • 08:09 Comenteaza. Tweet. Viitura de pe Dunăre va ajunge în .... 28 Mai, 01:24.

  3. duminică, 18 mai 2014


    URMEAZĂ ,CICLON ŞI INUNDATII APOCALIPTICE !

                                   Zori de 18 Mai 2014 ,ora 3,20 !

    Deşi este atât de târziu ,dragii mei, eu încă mai stau la Rugăciune,
    Rugaciunea pentru sufletul meu, este precum aerul pe fără de care nu putem trăi.
    Sa nu credeţi că dacă dorm doar 3-4 ore pe noapte, dorm apoi ziua.
    Nu dorm ziua decât rareori; dar Dumnezeu are un gând cu mine, iar eu trebuie să fiu trează, fără sa ma simt obosită. Nu beau nici cafea, pentru că am auzit odată un glas care spunea despre cafea că este :
                           "Ţânţărimea satanei "!

    Dar să nu mă abat de la subiectul din Titlul articolului.
    Deci ,în timp ce mă rugam aud dragilor un glas, care spune pe un ton grav aşa :
                                 "Uite  Ciclonul !
                                  Uite Ciclonul !

    Moment în care văd Cerul înorat, începuse să plouă puternic, dar în Cer, precum brăzdează fulgerul Bolta Crească , tot aşa se formase în Norii Cerului  "UN  FUIOR ",  un fulger mai lat şi lung de culoarea albă cu a norilor  de ploaie Acest Fulger alb-gri ,străungea norii Cerului şi  venea dinspre Apus , îndreptându-se spre Răsărit, cu o furie uluitoare !
    Deci Ciclonul, era mai întâi în Norii de Ploaie intensă, acolo se formase Ciclonul urmând ca apoi să-şi ia tributul de pe Pământ.

    Apoi aud dragilor , alt Glas care spune cu uimire şi cu un Ton grav aşa :
                             "Un cumul de Ape "!

    Clipă în care, văd cu ohii închişi  o întindere imensă de Pământ, nu se vedea capatul ,şi pe Pământ de revărasa O APĂ imensă; putea fi Dunarea, putea fi chiar Marea Neagră !
    Apa care se revărsa peste Pământ avea culoarea albastră-neagră , si acoperea cu repeziciune Pământul.
    Casele dragilor, aveau apa până la streşina lor, iar unele erau chiar acoperite total de apele învolburate.
    Dragii mei, nu ştiu când şi unde vor avea loc aceste INUNDATII APOCALIPTICE, dar să ştiţi că vor veni peste omenire.
    Când am început a scrie pe Blog, dacă veţi căuta ,veţi găsi pe undeva scris cum că, Două treimi din Planeta Pământ ,va fi acoperită de Ape, şi care Ape vor veni dinspre Apus spre Răsărit.
    Dar să ştiţi că BUNUL  DUMNEZEU, pentru câţiva oameni cu adevărat Credincioşi şi care Îi slujesc Lui trup şi suflet, poate în orice clipă să schimbe răul în bine, iar dacă  oamenii nu se vor întoarce  la  Credinţă, Dumnezeu poate schimba şi Binele în Rău !
    Aşadar, să fim buni şi milostivi, să nu ne adunăm comori pe Pământ ,căci vine Apa şi le mănâncă moliile ; ci să ne adunăm Comori în Cerul Sfânt, prin Rugaciune curata , prin fapte de milostenie, prin a merge la Sfânta Biserică, prin a ne spovedi şi împărtăşi , prin a ne face plăcuţi Lui Dumnezeu şi Maici  Domnlui.

  4.                                   Cu dragoste şi preţuire, Maria.



  5. marți, 6 mai 2014

    MARI INUNDAŢII SE VOR ABATE PE PĂMÂNT !

                                        6  Mai  2014 ora 18, 10 !

    Abia am deschis calculatorul şi brusc am auzit un glas care a spus ceva, de care m-am cutremurat la propriu, mai ales după ceea ce am şi văzut . 
    Deci ,vedeam cu ochii închişi UN CER  înnorat ,şi care Cer a coborât foarte aproape de pământ. Mai precis , foarte aproape de  O APĂ imensă, întinsă mult,precum Dunărea sau chiar Marea Neagră.
    Aud un glas,care spune cu mare uimire aşa :

                           "Eu nu înţeleg ,de unde vine  atâta  apă "!

    Şi vedeam APA aceea mare, care acoperea dinspre EST la VEST toată întinderea de pământ.
    Aşa cum se spune în popor, era totul O  APĂ şi-un pământ . 
    Dragilor, eu nu ştiu când şi unde ,în ce loc pe aceasta Planetă se vor abate aceste INUNDAŢII mari.
    Dar ştiu sigur că, nu avem cum să le ocolim ! 
    Mai devreme sau mai târziu ,vom auzi de aceste INUNDATII majore, sau DOAMNE FERESTE, ne putem chiar confrunta cu ele. 
    Dar nu-i aşa dragilor ? SPERANŢA ,moare ultima !
    Să fim optimişti şi să ne încununăm sufletul cu cele 3 VIRTUŢI  DUMNEZEIEŞTI ! Şi anume :
                      CREDINŢA , NĂDEJDEA  ŞI  DRAGOSTEA !
                                               Dragilor,
    Dacă vom face să rodească în sufletul nostru aceste 3 virtuţi, atunci vom fi ocrotiţi şi apăraţi de tot răul şi necazul.
                                       Cu dragoste, Maria.

  6. joi, 15 mai 2014


    ATENŢIE !!! PLOILE ŞI VIJELIILE , VOR REVENI ÎN MARE FORŢĂ !

                                          15  Mai  2014 , ora 3,15  zori de zi !

                                              HRISTOS  A  ÎNVIAT !

                        COD  GALBEN ??? Aşa spun meteorologii ???

                         COD  ROŞU  ,ar trebui să dea Meteorologii !!!
                                              Citiţi !

    Astăzi în zori , am fost trezită de o Lumină albă puternică  , după care vedeam cu ochii închişi,case, oameni, străzi , copaci , toate erau sub furia apelor. Chiar si în curtea casei mele, vedeam cum plouă cu găleata,  nu se vedea om cu om ,iar vântul apleca coroana copacului până la Pământ.  
    În clipa următoare mă aflu ca intr-un hambar, unde mulţime de oameni se adăpostise de ploaie si de furia apelor, a puhoaielor.
    Hambarul era foarte mare, şi avea uşi de fier. Eu eram în mijlocul oamenilor, a copilaşilor ,dar ei nu mă vedeau. La un moment dat ,uşile hambarului au cedat de presiunea apelor de-afară şi în hambar peste mulţimea de oameni, femei ,bărbaţi şi copilaşi.năvălesc puhoaie de apă, neagră -albastră ! Aşa era de învolburată şi mare, înaltă de 2 metri ,apa care a năvălit în hambar.
    Toată suflarea a început a ţipa, iar eu, chiar dacă ei nu mă vedeau le-am spus să se ţină strâns ,de tot ce era lucrat acolo;  rafturi, bare de lemn sau metal, dulapuri. Chiar şi eu mă ţineam de un dulap apărut în faţa mea instantaneu.
    Credeţi-mă dragilor, că era cumplit ceea ce trăiam alături de semenii mei, mai mari sau mai mici.
    Din păcate, vom auzi în timp, de această încăpere ca un hambar, ca un depozit imens , unde s-au adăpostit mulţi oameni, si peste care , într-un final , au năvălit Puhoaiele de apă .
    Vom asista neputincioşi la  Mari  Inundaţii , care vor spulbera orice obstacol !
    Chiar dacă vremea pare că s-a mai potolit un pic, nu va fi aşa ! 
                             Este liniştea dinaintea furtunii !
    Ploile  şi Vijeliile, vor reapărea şi mai în forţă ca până acum, şi vor face ravagii !
    Alunecările de Teren se vor extinde, si oamenii din păcate vor avea mult de suferit !
    Să ne punem fratilor, toată nădejdea în Bunul Dumnezeu şi în Maica  Domnului, să ne rugăm cu toată fiinţa  noastră ,pentru ca ploile să înceteze, pentru ca Lumea întreagă să trăiască în Pace şi linişte.
    Pentru ca oamenii să nu se mai urască unii pe alţii, ci să se iubească sufleteşte unii pe alţii. 
    DUMNEZEU ne dă semne, noi ce facem ? Le luăm drept întâmplări ?   Dumnezeu ne ceartă cu dragoste, prin semnele pe care ni le dă, dar oare până când va fi răbdarea SA ?
                                                          Cu dragoste, Maria.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu