joi, 15 mai 2014

ATENŢIE !!! PLOILE ŞI VIJELIILE , VOR REVENI ÎN MARE FORŢĂ !

         

                      


joi, 15 mai 2014


ATENŢIE !!! PLOILE ŞI VIJELIILE , VOR REVENI ÎN MARE FORŢĂ !

                                      15  Mai  2014 , ora 3,15  zori de zi !

                                          HRISTOS  A  ÎNVIAT !

                    COD  GALBEN ??? Aşa spun meteorologii ???

                     COD  ROŞU  ,ar trebui să dea Meteorologii !!!
                                          Citiţi !

Astăzi în zori , am fost trezită de o Lumină albă puternică  , după care vedeam cu ochii închişi,case, oameni, străzi , copaci , toate erau sub furia apelor. Chiar si în curtea casei mele, vedeam cum plouă cu găleata,  nu se vedea om cu om ,iar vântul apleca coroana copacului până la Pământ.  
În clipa următoare mă aflu ca intr-un hambar, unde mulţime de oameni se adăpostise de ploaie si de furia apelor, a puhoaielor.
Hambarul era foarte mare, şi avea uşi de fier. Eu eram în mijlocul oamenilor, a copilaşilor ,dar ei nu mă vedeau. La un moment dat ,uşile hambarului au cedat de presiunea apelor de-afară şi în hambar peste mulţimea de oameni, femei ,bărbaţi şi copilaşi.năvălesc puhoaie de apă, neagră -albastră ! Aşa era de învolburată şi mare, înaltă de 2 metri ,apa care a năvălit în hambar.
Toată suflarea a început a ţipa, iar eu, chiar dacă ei nu mă vedeau le-am spus să se ţină strâns ,de tot ce era lucrat acolo;  rafturi, bare de lemn sau metal, dulapuri. Chiar şi eu mă ţineam de un dulap apărut în faţa mea instantaneu.
Credeţi-mă dragilor, că era cumplit ceea ce trăiam alături de semenii mei, mai mari sau mai mici.
Din păcate, vom auzi în timp, de această încăpere ca un hambar, ca un depozit imens , unde s-au adăpostit mulţi oameni, si peste care , într-un final , au năvălit Puhoaiele de apă .
Vom asista neputincioşi la  Mari  Inundaţii , care vor spulbera orice obstacol !
Chiar dacă vremea pare că s-a mai potolit un pic, nu va fi aşa ! 
                         Este liniştea dinaintea furtunii !
Ploile  şi Vijeliile, vor reapărea şi mai în forţă ca până acum, şi vor face ravagii !
Alunecările de Teren se vor extinde, si oamenii din păcate vor avea mult de suferit !
Să ne punem fratilor, toată nădejdea în Bunul Dumnezeu şi în Maica  Domnului, să ne rugăm cu toată fiinţa  noastră ,pentru ca ploile să înceteze, pentru ca Lumea întreagă să trăiască în Pace şi linişte.
Pentru ca oamenii să nu se mai urască unii pe alţii, ci să se iubească sufleteşte unii pe alţii. 
DUMNEZEU ne dă semne, noi ce facem ? Le luăm drept întâmplări ?   Dumnezeu ne ceartă cu dragoste, prin semnele pe care ni le dă, dar oare până când va fi răbdarea SA ?
                                                      Cu dragoste, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu