marți, 6 mai 2014

MARI INUNDAŢII SE VOR ABATE PE PĂMÂNT !

                                    6  Mai  2014 ora 18, 10 !

Abia am deschis calculatorul şi brusc am auzit un glas care a spus ceva, de care m-am cutremurat la propriu, mai ales după ceea ce am şi văzut . 
Deci ,vedeam cu ochii închişi UN CER  înnorat ,şi care Cer a coborât foarte aproape de pământ. Mai precis , foarte aproape de  O APĂ imensă, întinsă mult,precum Dunărea sau chiar Marea Neagră.
Aud un glas,care spune cu mare uimire aşa :

                       "Eu nu înţeleg ,de unde vine  atâta  apă "!

Şi vedeam APA aceea mare, care acoperea dinspre EST la VEST toată întinderea de pământ.
Aşa cum se spune în popor, era totul O  APĂ şi-un pământ . 
Dragilor, eu nu ştiu când şi unde ,în ce loc pe aceasta Planetă se vor abate aceste INUNDAŢII mari.
Dar ştiu sigur că, nu avem cum să le ocolim ! 
Mai devreme sau mai târziu ,vom auzi de aceste INUNDATII majore, sau DOAMNE FERESTE, ne putem chiar confrunta cu ele. 
Dar nu-i aşa dragilor ? SPERANŢA ,moare ultima !
Să fim optimişti şi să ne încununăm sufletul cu cele 3 VIRTUŢI  DUMNEZEIEŞTI ! Şi anume :
                  CREDINŢA , NĂDEJDEA  ŞI  DRAGOSTEA !
                                           Dragilor,
Dacă vom face să rodească în sufletul nostru aceste 3 virtuţi, atunci vom fi ocrotiţi şi apăraţi de tot răul şi necazul.
                                   Cu dragoste, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu