marți, 20 mai 2014

MARE NENOROCIRE ! ŞASE PERSOANE....!

                                        20  Mai  2014 ,ora 21,30 !

Iată dragii mei , că în timp ce scriam aici pe Blog, la articolul anterior , brusc aud un glas care spune pe un ton extrem de grav, aşa :
                    "Mare  nenorocire !
                     Mare  nenorocire !
                     Şase persoane...."!

Şi glasul se opreşte dragii mei; iar eu m-am grăbit a scrie cele auzite. Căci după cum v-ati convins deja, multe din ceea ce am scris până acum ,din nefericre  pentru unii dintre semenii noştri ,s-au împlinit !
Veţi vedea dragilor, că această mare nenorocire în care vor pieri 6 persoane, sau vor fi rănite , se va adeveri din păcate. Nu pot face nimic ca sa opresc nenorocirile , căci aşa este Voia Lui Dumnezeu, ca sa se facă cunoscută Puterea Sa. 
Ma rog la orice ora din zi şi din noapte, şi pentru Semenii noştri, şi pentru a opri Dumnezeu astfel de nenorociri, dar nu e după voia mea, ci după Voia Lui Dumnezeu.
 Să ne rugăm fraţilor unii pentru alţii, căci aşa Îi este plăcut Bunului Dumnezeu, şi să ne ajutăm unii pe alţii, căci aşa ne povăţuieşte MAICA  DOMNULUI !
Fiţi buni şi milostivi dragilor, faceţi fapte bune şi rugaţi-vă mult, căci mult vă va fi răsplătit din Ceruri, de către DUMNEZEU şi Măicuţa Domnului.
                                 Cu dragoste şi preţuire, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu