luni, 19 mai 2014

ÎN CAMERA MEA , MÂNTUITORUL ŞI DUHUL CEL PREA SFÂNT !

                                                    HRISTOS  A  ÎNVIAT  !

                              18  Mai  2014 , ora 6,47  dimineaţa !


Iată dragilor cine m- a trezit Duminică  18 mai 2014 !
Dormeam şi ca întotdeauna O Lumină albă orbitor de strălucitoare, imi pulsează în ochii închişi , şi astfel mă trezesc ,deschid ochii şi văd sub plafon deasupra patului meu, văd o umbră ce se mişcă, era cât palma noastră de mare.
Închid ochii dragilor, şi ceea ce vedeam mi-a adus lacrimi de bucurie !    
Vedeam cu ochii închişi ,un Cer de noapte albastră ,si din noaptea albastră a coborât în camera mea, sub plafon, un alt Nor ,alb - albastru catifelat şi strălucitor.
În acest Nor ,Îl văd pe IISUS  HRISTOS, Domnul şi Mântuitorul nostru, stând pe Tronul  Său înalt.
Mântuitorul avea veşminte roşii cu mantie albastră. Nu avea Coroană pe capul Său ! Avea părul lunguţ până pe umeri, de culoarea castanelor coapte, şi era ondulat, inelat !
Deasupra capului Lui Iisus, asa ca şi în poza de mai jos, stătea cu Aripile -I întinse, DUHUL  CEL  PREA  SFÂNT , sub Chip de Porumbel !
PORUMBELUL  alb pufos şi orbitor de strălucitor , deşi stătea pe loc, dădea continuu din Aripile Sale, ca si când ar zbura.
Mântuitorul ,privea spre mine, iar eu eram uimită de ceea ce vedeam ,şi mă gândeam că nu merit O asemenea Mare Minune !
Totul a durat circa 5 - 6 secunde, după care  a dispărut ca prin topire.                   



Dragii mei, gândiţi-vă că ati privi Soarele 

pe Cer, fără ochelari de protecţie,

ce ati simti ?

Că vă orbeşte, nu-i aşa ?

De o mie de ori străluceşte mai mult,

Duhul  Sfânt, şi care , atunci când 

ÎL  priveşti ,uiti că esti muritor !

Am simţit o tresăltare puternică ca la un şoc

electric, şi totul a redevenit la normal.

Să ne închinăm fraţilor, Prea  Sfintei Treimi

şi Maicii  Domnului, cu toată inima noastră,

şi din tot sufletul nostru, şi vom dobândi 

ÎMPĂRĂŢIA  LUI  DUMNEZEU !

                          Cu dragoste şi preţuire, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu