marți, 20 mai 2014

IARTĂ - MĂ ! IARTĂ - MĂ ACUM ! VENIŢI SĂ NE ÎMPĂCĂM CU DUMNEZEU !

                                 14  Martie  2008 ora  0,13  noaptea !

Iată dragilor cum în timp ce mă rugam ,aud brusc un glas care spune aşa:
                     "Iartă-mă !  Iartă-mă  acum !
                       Cei care erau morţi şi.....
                      Veniţi să ne împăcăm cu Dumnezeu "!

Dragii mei, şi eu vă chem cu multă dragoste sufletească, ca să veniţi cu toţii şi să ne împăcăm cu Dumnezeu.
Să ne unim cu Dumnezeu în Duh şi-n Adevăr !
Să fim buni si milostivi, să avem Credinţă şi Nădejde în Bunul Dumnezeu şi-n Maica Domnului, să facem Fapte bune, Fapte de milostenie ,ca să putem dobândi dragilor, Împărăţia Cerească.
Şi la doar câteva minute dragilor, aud din nou un alt glas, care spune ceva, ce eu nu prea am înţeles; mă refer la sensul cuvintelor.
                                                Citez :

                    "Şi lupoaica , a fost singură  cu El .
                      Şi a numit pe El , Fiul  lui Dumnezeu! 
(iar  glasuri multe ,strigau în cor ):
                                   Pururea Prea  Curată Fecioara Maria !
                       Te vieţuim cu prăznicie .
                       Să ne vedem la umbra Maicii "!

Şi văd fraţilor, Sfânta Icoană a Mântuitorului din camera mea, la care mă şi rugam în aceste momente, O văd cu ochii închişi , şi în care Sfânta Icoană, se petrece O Mare MINUNE !
De jos de la baza Icoanei Sfinte , se formează în mod tainic, O Lumină albă orbitor de strălucitoare, sub formă de triunghi.
Lumina acoperă Icoana cu Mântuitorul Iisus Hristos, având formă de Triunghi ascuţit cu vârful în sus, până la partea de sus a Sfintei Icoane a Lui  IIsus  Hristos.
După ce, a acoperit suprafaţa Icoanei Sfinte, în TRIUNGHIUL  ALB  orbitor de strălucitor , a apărut un dreptunghi de lumină aurie în care era Maica Domnului cu Pruncul Iisus  pe braţul stâng. Din Sfânta Icoană , Prea Sfânta şi Prea Curata Fecioara Maria, spune cu Dragoste de Mamă :

                        "Acesta  este  Fiul  Meu "!
                         Sfânt este Domnul Dumnezeul nostru !
                        Închinaţi-vă, aşternutului picioarelor Lui, 
                        Căci  Sfânt  este "!
                    
Apoi fraţilor, Maica Domnului cu Pruncul Iisus în braţele Sale, este absorbită  de Triunghiul alb orbitor de strălucitor, care dispare şi el ca prin topire.
Sfânta Icoană a Lui Iisus Hristos o văd acum, ca si mai înainte,tot cu ochii închişi, numai că, pleoapa ochiului stâng a Mântuitorului clipeşte şi se închide, moment în care, din ochiul Lui Iisus, cade pe obrazul Său  Prea Sfânt,  O  Lacrimă ca de argint ! 
Şi un alt glas spune :
                        "Acolo unde este şi Credinţă , 
                          Acolo stă Mântuitorul  nostru "!

Dragii mei, să ne închinăm şi noi la aşternutul picioarelor Lui Iisus  Hristos, Domnul şi Dumnezeul nostru, cu tărie şi cu neclintită Credinţă şi Dragoste sufletească, şi să-I aducem Cinstire şi Slavă , Laudă Lui şi Maicii Domnului , pentru toate câte ne-a dăruit şi ne dăruieşte în fiecare clipă a vieţii  noastre.
                                Cu dragoste şim preţuire,
                                                         Maria.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu