duminică, 25 mai 2014

BRAŢUL DREPT AL SFINTEI CRUCI ,CU TOT CU IISUS RĂSTIGNIT , A FOST SMULS !

   c                                    21 Februarie 2008 , ora 22,50 !

Sunt singură în camera mea, şi mă rog din toată inima mea la Bunul Dumnezeu şi la Măicuţa Domnului.
Brusc ,văd cu ochii închişi O  TURLĂ  SFÂNTĂ  şi în vârful ei , O  SFÂNTĂ  CRUCE argintie, fireşte, având Răstignit pe ea,  pe Mântuitorul, sub un Cer ca de ziua.
Într-o clipă totul se schimbă şi văd cum braţul drept al Sfintei Cruci ,acolo în vârful Turlei, este smuls.
Ca si când cineva l-ar fi rupt, l-ar fi smuls intenţionat, ca si cand cineva nevăzut , ar fi fost muşcat de-a acolo.
Sfanta Cruce din vârful Turlei arăta schilodită de braţul drept, şi Îl vedeam şi pe IIsus Răstignit ,tot fără braţul drept.
IIsus cu trup de Lumină albă strălucitoare, răstignit pe Sfânta Cruce şi care Sfântă Cruce ,nu mai avea braţul drept, acolo sus în vârful Turlei .
Era foarte trist si dureros ceea ce vedeam !
La scurt timp însă , cînd făceam o metanie cu fruntea la Pământ, văd O SFANTĂ CRUCE mare din lemn, pe care stătea UN  SOARE  adevărat ! Nu mai era IISUS  RĂSTIGNIT! 
Numai că,Soarele cade de pe Cruce, cade jos pe pământ şi în locul lui, pe toată suprafaţa Sfintei  Cruci rămâne Sânge adevărat.
Soarele mare, galben orbitor de strălucitor, a fost dat jos de pe Cruce, şi apoi a lăsat-o îmbrăcată, în Sângele  Soarelui Dreptăţii, în Sângele Fiului  Lui Dumnezeu !
Şi în timp ce vedeam cu uimire toate acestea, fiind cu fruntea la Pământ, aud un glas dragilor, care spune aşa :

                      "Intră prin sângele  Tău , Doamne "!

Dragii mei, eu nu ştiu cum să tâlcuiesc aceste Sfinte Cuvinte !
Ştiu doar că, trebuie să le scriu, exact aşa cum mi s-a îngăduit a le auzi, aşa cum mi s-a îngăduit a vedea toate aceste Minuni.
Să ne rugăm fraţilor cu toată fiinţa noastră Scumpului Mântuitor, şi să-L rugăm să ne ajute ca să trecem cu bine,peste fiecare încercare grea !
Şi mai ales să ne rugăm, ca să nu ne clătinăm în Credinţă ! Să fim tari în Credinţa noastra, si sa nu ne lipsească faptele bune, făcute Aproapelui nostru.
                            Cu dragoste, Maria !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu