miercuri, 16 aprilie 2014

VINE IARNA LA MUNTE , ŞI IN ZONELE DELUROASE !

                                                  Noaptea de 15 spre 16 Aprilie 2014 !


Doar ce mă băgasem în pat, şi simt cum mă cutremur cu totul la  LUMINA albă, ce-mi pătrunde prin creştet si ma curentează ca la un şoc electric.
Şi astfel aud un Glas care îmi spune aşa :

               "Dintr-odată aflăm că s-a mai umplut..."!

Clipă în care am în faţa ochilor închişi ,o întindere mare, unde erau case si pomi fructiferi, ogrăzile oamenilor, păsările din curte ,nu vedeam pădure, dar era o zonă mai înaltă, şi care zonă era toată acoperită cu ZĂPADĂ multă , ca în toiul iernii.
Copacii încărcaţi de zăpada proaspăt căzută , erau plini de flori alb-rozii.
Flori şi verdeaţă era şi prin curţile oamenilor ,dar erau acoperite de un strat consistent de zăpadă.
Parcă era în ziua de Craciun, şi nu în aşteptarea SFINTELOR PAŞTI ! Cu adevărat tot Pământul se umpluse de zăpadă albă pufoasă !
Dragii mei, vremea rea s-a întors şi iată că spre final de Aprilie ,noi avem zăpadă atât la munte,cât şi în zonele de deal. 
Iarna de anul acesta, nu va pleca aşa uşor în zonele de deal  şi in zonele de munte.
Dar nu-i aşa ? Tot ce ne dă BUNUL  DUMNEZEU este bine şi trebuie să-I mulţumim !
                                         Cu dragoste, Maria.

2 comentarii:

  1. Şi iarna a venit ! La munte s-a despus zăpada de 1 metru ! Iar pe străzi ,tot la munte, trece de 5 cm !

    RăspundețiȘtergere
  2. Este printre cele mai tirzii zapezi si perioade reci din Romania ..de f mult timp nu tin minte asa ceva...probabil agricultura prin unele zone e compromisa deja.

    RăspundețiȘtergere