marți, 22 aprilie 2014

VIDEO !!! OZN - URI DEASUPRA IERUSALIMULUI !!! CHIAR DEASUPRA TEMPLULUI DIN IERUSALIM !!!



                                                        HRISTOS  A  ÎNVIAT  , dragii mei !
Am primit de la un cititor acest filmuleţ, în care sunt filmate  5 OZN-uri deasupra Templului  Ierusalimului. Cititorul Blogului meu, m-a intrebat ce părere am de filmuleţ si daca este cumva trucat.
Raspunsul meu este :
                     OZN -urile din acest filmuleţ sunt cât se poate de adevărate şi nu sunt trucate !
Da ! Aşa arată şi aşa se manifestă OZN-urile !
Să fiţi atenţi la a 5 filmare, când OZN -ul s-a lăsat anume filmat,şi observaţi cum se roteste în inversul acelor de ceasornic, adica de la dreapta spre stanga ! 
SUNT  REALE  OZN -urile din acest filmulet si nu sunt trucate.
Eu le-am văzut adesea sile vad si acum ! Asa se manifesta prezenţa lor, pot lua orice forma, orice culoare, si dispar într-o clipita ca o săgeata, sau ca un cartus de pe teava pustii.
Multumesc foarte mult cititorului blogului , căruia am să-i spun doar numele mic, MIHAI !
Şi mai aştept de la voi toţi si alte materiale filmate, ca sa ne consultam impreuna, apoi sa le facem cunoscute şi altora.
                            Cu dragoste, Maria.

                              PRIVIŢI !

OZN Ierusalim - UFO Jerusalem    
YOUTUBE.COM    


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu