marți, 22 aprilie 2014

INUNDAŢIILE CONTINUĂ !!! ARCA LUI NOE VA VENI !

                                  22 Aprilie  2014 ora 3,50  zori de  zi  !

Abia ma băgasem în pat. Am închis ochii şi stăteam asa cu ei închişi ca sa adorm.
Dar Cerul  LUI  DUMNEZEU , s-a deschis şi văd cu ochii închişi câmpii întregi de lalele de toate culorile. Apoi a urmat o abundenţă de tot felul de obiecte ceresti care mai de care mai stralucitoare. Inclusiv EXTRATERESTRII  şi-au făcut prezenţa  din plin. 
Daca acestea toate le admiram cu deosebita plăcere, ceea ce a urmat m-a cutremurat. 
Vedeam o câmpie frumoasa cu iarba verde care mustea de apă !
Apa era de-o palma deasupra câmpiei. Vedeam curtile oamenilor, gospodariile lor, inundate total.
Şi în timp ce priveam tot acest dezastru aud şi un Glas, care întăreşte cele ce vedeam . Citez :

                    " ERA  ORDINEA  VENIRII , PENTRU  O  ALTĂ                                                    ARCĂ  A  LUI  NOE " !

Dragii mei, INUNDATIILE  vor fi foarte frecvente în acest an !
Eu nu stiu unde  anume, în ce Ţară ,vor avea loc aceste INUNDATII  DEVASTATOARE pentru omenire, şi nici când vor veni.Tot ceea ce stiu cu certitudine este că acestea,vor fi mai frecvente decât Cutremurele. Lumea nu va suferi cel mai mult din pricina Cutremurelor  sau a posibilelor razboaie,ci va suferi din pricina  INUNDATIILOR !
 Am văzut cum dinspre Apus spre răsărit, valuri mari de 3 metri  acopereau pământul.
Apa se împrăstia cu repeziciune spre răsărit .
Tocmai din acest motiv se vorbeste în Ceruri,  de o altă  ARCĂ  A  LUI  NOE !
Acum două zile, mai precis pe 19 aprilie 2014, am scris iarăşi depsre ARCA  LUI  NOE , ca fiind UN  ARC  ÎN TIMP !
Şi iată că după aproape 3 zile, ARCA  LUI  NOE  se face din nou auzită, într-un alt mod , si anume acela de a veni pentru a doua oara pe pamant !
Dragii mei, RUGACIUNEA  CURATA, RUGACIUNEA din inima spusa ,se va face auzita la BUNUL  DUMNEZEU care ,ne va ocroti cu mila Sa şi cu Iubirea SA de oameni !
Niciodată ,să nu ne pierdem speranţa  şi nădejdea în BUNUL  DUMNEZEU şi în MAICA  DOMNULUI.
Să fim buni si milostivi, sa ne iubim unii pe alţii si sa ne ajutam intre noi, asa cum ne povăţuieste MAICA  LUI  DUMNEZEU, PURUREA  PREA  SFANTA  ŞI PREA  CURATA FECIOARA MARIA !
                                   Cu dragoste si preţuire,
                                                                    Maria.

Un comentariu:

  1. Hristosul cel Viu a Înviat!
    Doamna Maria...am probleme mari in familie si am venit la dvs. pt o borba buna.Sunt certuri groaznice , iar dvs sunteti o persoana atat de buna.Va rog sa ma ajutati cu o vorba bună...Astazi in timpul unei cerţi droaznice , erau atat de incinse spiritele incat am blestemat pe Diavolul zicand:"Te blestem Diavole sa mori in adancul Iadului , sa arzi in focurile Gheenei , in numele Tatălui şi al Fiului şi al Sfântului Duh.Amin.".Cred ca am facut un mare pacat blestemand in numele Domnului meu...nu stiu ce sa fac , sunt total derutat.M-am rugat Domnului sa aline spiritele si sa ma ierte daca voi blestema...dupa blestem , parca spiritele s-au mai calmat.Am facut un pacat atat de mare?Am gresit atat de mult blestemnd pe Diavol in numele Imparatului?Va rog ajutati-ma , va scriu asta cu lacrimi in ochi...Simt ca mor.Blestemat fie Diavolul care a distrus pacea si linistea in familia mea.Blestemat fie acum si pururea si in veci vecilor.Ajutati-ma , sunteti singura persoana care ma poate asculta acum
    VA IMPLOR!Ce sa fac?Ce sa fac Doamna Maria?Am luat numele Domnului in desert?
    Ma voi caii toata viata mea in caz ca am facut asta.Ajutor va cer , ajutor mie.Nu sunt suparat pt ca am necazuri , Dumnezeu mi le da pt a testa credinta mea.Dar nimeni , nici cei mai aprigi atei nu imi pot lua credinta.Nici blestematul de Diavol nu imi poate lua credinta mea in Hristos Iisus.
    Sfatuiti-ma , va rog.
    Domnul cel tare si puternic , Domnul cel tare-n razboi sa va binecuvinteze familia si vasa.
    Cu mare amar , Robert...

    RăspundețiȘtergere