marți, 8 aprilie 2014

FANTOMELE EXISTĂ !!! EU LE - AM VĂZUT !

ora

  • FANTOMELE EXISTĂ !
    IAR CÂINII LE SIMT ŞI LE VĂD !
    O POVESTE ADEVĂRATĂ , trăită de mine !

    Era în vara anului 1991,şi eram la MĂNĂSTIRI la PIATRA NEAMŢ. Copiii noştri , Cristina de 9 anişori pe atunci şi Bogdan de 6 anişori, erau cu noi. Deci, eram eu ,soţul meu şi copilaşii noştri. ...Citeşte mai departe


                             Dragii mei,
     
                     Am postat pe ACASA TV, 


                   la DINCOLO  DE  POVEŞTIRI , 

    O  POVESTE   ADEVĂRATĂ , trăită  de mine !

    O  POVESTE  ADEVĂRATĂ , care întăresc

    relatările de la DINCOLO  DE  POVESTIRI, 

    în ceea ce priveste  EXISTENTA

      FANTOMELOR, şi în CASA  POPORULUI !

    Accesaţi linkul de mai sus , dând  clik pe..

    "Citeşte  mai departe.",

                               şi vă convingeţi !

                         Cu dragoste şi preţuire,

                                                Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu