marți, 15 aprilie 2014

EXTRATERESTRII ! UN OZN ÎN CAMERA MEA ! O VIZITĂ NEANUNŢATĂ !

                   Noapte de 14 spre 15 Aprilie  2014, ora 23,45 !  

                                         Dragii mei ,

În timp ce scriam pe Blog şi vizionam cu sufletul la gură , emisiunea "DINCOLO  DE  POVEŞTIRI ", din fiecare luni ,la 23, 30 de pe ACASĂ  TV , realizator doamna ELENA  LASCONI, am avut un vizitator...SURPRIZĂ !
Priveam la ecranul televizorului şi brusc, văd cu ochii  deschişi de astădată,în dreapta mea , văd deasupra mesei la care scriu, la circa 50 cm înălţime şi  1 m distanţă de mine  , văd un  OZN !  
Precum arată acea pâiniţă mică şi rotundă în care punem de toate, după ce o tăiem în două, tot aşa avea forma şi OZN-ul din faţa mea care plutea în aer.
Culoarea OBIECTULUI  ZBURĂTOR NEIDENTIFICAT (OZN ),era de un auriu prăfuit. Sau, precum fagurele de miere .
OZN-ul era deschis la mijlocul lui. Cele două părti care de obicei sunt ca două farfurii suprapuse ,acum erau distanţate una de cealaltă, printr-o lumină incoloră precum apa,dar amestecată cu puţin albastru transparent . Această LUMINĂ  eu o vedeam ,o distingeam prin strălucirea ei ca de cristal în razele Soarelui. 
OZN-ul,a zăbovit circa 5 secunde în camera mea, apoi şi-a luat zborul trecând prin plafonul camerei mele de parca, nici nu ar fi fost plafon. 
Adeseori, eu văd toate acestea cu ochii închişi; dar în astă seară, OZN-ul s-a lăsat văzut de mine cu ochii deschişi. 
Zilele acestea, am observat o prezenţă mai intensă a OZN -urilor şi a celor care vin în ele, pe Planeta  noastra Pământ. 
Prezenţa lor , este un semn foarte bun pentru noi pământenii !   
EXTRATERESTRII , nu sunt duşmanii oamenilor ! Ei sunt salvatorii vieţii umane şi a planetei Pământ. Dacă oamenii se omoară unii pe alţii, la EXTRATERESTRI nu vom vedea niciodată asemenea atrocităţi.
Va veni o zi dragilor, când fiecare dintre noi, va putea vedea pe cei care ne vizitează în mod constant Pământul ,şi pe care oamenii nu-i recunosc. Acestia vor fi...EXTRATERESTRI ,care vor avea ceva de spus omenirii, atunci când se vor lăsa văzuţi de întreaga omenire.
Până atunci......cu dragoste şi preţuire, Maria.         

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu