duminică, 16 februarie 2014

UN EXTRATERSTRU ÎN VIZITĂ !

                                    31 Martie 2002, ora 2,11 noaptea !

Abia îmi terminasem Rugăciunea şi m-am băgat în pat. Stau cu ochii închişi ,că poate mi-o veni somnul.
Dar somnul, nu voia să vină, ci a venit un prieten; un prieten care trăgea cu ochiul la tot ce se întâmplă, precum şi pe mine mă privea.
Deci văd cu ochii închişi ,Un Cer albastru violet, şi  pe Cer, chiar deasupra caselor văd un OZN !
OZN-ul are formă cilindrică; formă alungită ca o scară cu multe trepte. OZN-ul era la culoare pe margine bleumaren, iar acele trepte din mijlocul lui erau roşii ca de foc. Ca si lungime ,cred ca avea vreo 7 metri şi ca lăţime vreo 7o cm, aşa îl vedeam eu ,deasupra acoperisului unei case.Închipuiţi-vă fraţilor, o scară cu scheletul bleumaren si cu treptele roşii ca de foc. Asa arăta OZN-ul.
Pe lângă OZN, usor sub el, văd UN EXTRATERESTRU, doar capul lui, căci nu întotdeauna apar si cu trupul.
Deci lângă NAVA de deaupra casei, văd UN EXTRATERESTRU,ce avea capul precum forma unui pătrat gâtuit la partea de jos.
Culoarea capului ,era de un alb pufos , si strălucitor , cu doi ochi mari şi oblici negri şi lucioşi, nu bombaţi ca la cei gri, un nas negru spart, şi o gură neagra la interior,tot sparta; adică ca un oval cu negru in interior.
Chipul lui privit in asamblu, era ca la o pisică de angora, ca si formă pătrăţuie. Mă priveste rotindu-şi ochii, simt că se bucură ca ma vede, mă bucur si eu că-l revăd şi-i spun asta în gândul meu.În următoarea clipă, OZN-ul şi prietenul meu, dispar ca prin topire.
Ceea ce m-a uimit, a fost faptul că a coborât până deaspra acoperisului caselor. 
Adesea văd asemenea OZN-uri de diferite forme si străluciri fiind proprietatea diferitor specii de Extraterestri.
Şi întotdeauna, îmi face o deosebită plăcere să-i privesc si să comunic cu ei, doar gândindu-mă şi ei îmi răspund.
OZN-ul acesta alungit ,cu mijloc de foc sub formă de trepte, se strângea cât voia şi putea să-şi schimbe forma cât ai clipi.
            Asa cum si noi existăm, tot la fel dragilor şi EXTRATERESTRII EXISTA şi sunt de mai multe naţii.
                           Cu dragoste ,Maria.

4 comentarii: