vineri, 14 februarie 2014

TU EŞTI FĂCĂTORUL DE OAMENI , DUHULE DE BINE !

                                      18 Noiembrie 2002 , ora 21,25 !

Dragilor, în timp ce mă rugam în cămăruţa mea umilă, dar plină de dragoste sufletească ,aud un Glas puternic care spune cu dragoste aşa :
                "Tu eşti Făcătorul de Oameni, Duhule  de Bine !
                   Binecuvintează  moştenirea Ta ! Moştenirea Ta !

Glasul dispare ca un ecou, iar eu încerc dragilor ca să-mi continui Rugăciunea sufletului. Numai că nu a durat prea mult, căci un alt Glas,îmi spune bucuros :
        1.          "Ai reuşit !
                   Ai reuşit să îmbini Cerul cu Pământul !
                   Sfântul Ioan Cel Sărac !
                    Sfântul Ioan Gură de Aur "!

Dragii mei, o fi fost sărac material Sfântul Ioan Gură de Aur, dar a fost bogat sufleteste . 
Deşi s-a născut din părinţi necredincioşi, Sfântul Ioan Gură de Aur şi-a dedicat toată viaţa Sa BISERICII  LUI  HRISTOS !
El s-a născut în Antiohia, în anul 347. Moaştele Sale, fac MINUNI şi în ziua de astăzi!
Dragii mei, O MINUNE este şi faptul că eu în ziua de astăzi,scriu aici pe Blog, Cuvântul Lui DUMNEZEU.
Tot O MINUNE sunteţi şi voi ,că existaţi şi că DUMNEZEU va îndreptat sufletul şi inima spre CUVÂNTUL SĂU, pe care mi L-a descoperit mie roabei SALE şi păcătoasa de mine.
                          Ca întotdeauna, cu dragoste, Maria.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu