sâmbătă, 15 februarie 2014

S.U.A ! DOUĂ PUNCTE ALE AMERICII ! MEREU IRAKUL !

                                 20 Noiembrie  2002, ora 2,31 noaptea !

Un fulger alb de lumină , mă curentează prin tot corpul şi astfel mă trezeste şi aud un glas, care spune aşa :

                  "Două puncte ale Americii  ,pentru.."!..(şi glasul se opreste )

În această clipă văd cu ochii închişi,Un Cer de noapte înspre Nord , peste care a venit brusc, cât ai clipi din ochi, Un Cer galben-roşiatec .
Cerul nopţii ce abia se asternuse spre nord, s-a transformat într-un Cer de foc, precum apune Soarele pe timp de vară.
Era ca si cum ar fi explodat ceva urias, deasupra S. U. A  !
Şi aud din nou glas, care spune aşa :

                           " Buletine oficiale !
                 Apropierea unui Internaţional de Istorie ."
                  În Irak, un derdeluş puternic, mă tem că...
                                                      ia carnetele poliţistilor "!
                  America , de-aicea poate să dicteze,
                                                război şi pentru război "!

Dragii mei, ştim cu toţii că S.U.A din nefericire a fost supusă la tot felul de atentate şi încercări. Să sperăm totuşi ,că dacă au trecut 13 ani de când eu am văzut şi am auzit acestea....că nu vamai fi niciun pericol. Să nădăjduim că BUNULU  DUMNEZEU, poate să schimbe totul doar numai cu al SĂU Cuvânt , şi va avea grijă de toţi fiii Săi ,ocrotindu-i cu mila SA şi cu prea multa bunătatea SA !
                               Cu dragoste şi cu preţuire , Maria.
            


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu