vineri, 28 februarie 2014

SFÂNTA VINERE ....DE BIBLIE MARCAT ESTE !

                                  29 Mai  2004 ,ora 0,10 ! 

Iată dragilor că ,în timp ce mă rugam aud un glas, care îmi spune câteva cuvinte cu mare tâlc, citez :

             "Sfânta  Vinere, este de miercuri , de joi .
               Pe când Sfânta Joi - vineri , de BIBLIE marcat este "!

Dragii mei, nu-i aşa ca aceste cuvinte, sunt cu mare tâlc ?
Imi reiau Rugăciunea si nu peste mult timp, aud din nou un Glas, care spune ceva deosebit de frumos, dar despre care...eu nu am mai auzit până acum. Iată ce frumos spunea acest glas, despre ceva anume :
                    "STEAUA  MĂRII  !
                      Veţi fi siliţi sa clarificaţi , numele Stelei Mării, 
                                        unde sunteţi dumneavoastră "!
Dragii mei, eu nu stiu cum se numeste ...STEAUA  MĂRII, in functie de locul in care locuim, ;dar cine stie....,poate o fi existând şi O STEA a Mării.
O să povestesc acum, cum că nu trebuie să ne punem nădejdea în semenii nostri, mai înaintea LUI  DUMNEZEU şi a MAICII  DOMNULUI. 
Si eu ,recunosc ca de multe ori asteptam prea mult de la asa zişii prieteni, in loc sa fi îngenuncheat în faţa Sfinetelor Icoane, si sa-mi fi pus nadejdea in BUNUL  DUMNEZEU şi MAICA  DOMNULUI, mai presus de toate. Iată relatarea :
                        31 Mai 2004, ora 11,36 prânz :

Eram la birou, si in acele momente ,chiar eram singura in birou, când aud Glas, care spune întreabă aşa :

               "Şi te-ai zis aici ?
                 Ţi-a convenit cu Dumnezeu cu Lumina ?
                Mai am aici ! 
               Păcat că ţi-ai pus toată slava în ei...."!

Clipă în care, văd cu ochii închişi O Mână care îmi intinde O Cărticică de Rugăciuni, pe a cărei copertă se află MAICA  DOMNULUI  cu Pruncul IIsus Hristos !
Privesc Cărticica  şi Mâna ce mi-o întinde ca să o iau. ! Aici in aceste clipe, luând în inima mea şi în sufletul meu, Cărticica cu Rugăciuni , am deschis ochii şi am realizat că ,mult mă înşelasem până în acea clipă ,deoarece îmi pusesem prea multă încredere în oameni.
Din această zi, din această clipă, atunci când ceva parcă mă depăşeşte şi nu stiu cum să rezolv o anume problema, ma asez în genunchi în faţa Sfintelor Icoane, şi ma rog cu toată inima ,ca să imi dea un raspuns.
Vorebesc cu BUNUL DUMNEZEU şi cu MĂICUŢA  DOMNULUI, ca şi cu cel mai BUN  PRIETEN. 
Şi de fiecare dată dragilor, raspunsul..., dezlegarea a ceea ce mă frământa, venea ori în chiar timpul Rugăciunii ,sau imediat după ce mă ridicam de la Rugăciune.
Atunci cân simtim ca totul parcă se prăbuseste peste noi, în viaţa noastră, să nu ne punem nădejdea în oameni !
Mai întâi să îngenunchem ,în faţa SFINTEI  ICOANE, şi sa ne rugăm LUI  DUMNEZEU şi MAICII  DOMNULUI, ca sa ne descopere ,cum am putea ieşi din acea situaţie care ne frământă.
Şi vom cunoaşte dragilor,  atunci,sau mai târziu, AJUTORUL  DIVIN, ca rezultat al stăruinţei noastre în Rugăciune.
DUMNEZEU  şi MĂICUŢA  DOMNULUI , ne va scoate în cale oameni aleşi, prin care EL lucrează şi astfel....,necazurile noastre vor fi mai uşor de suportat si de dus !
DUMNEZEU, nu ne dă niciodată mai mult decât putem duce !
Dar pentru toate câte ne dă, trebuie să mulţumim, chiar dacă sunt bune,sau mai puţin bune.
                    Cu dragoste, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu