luni, 3 februarie 2014

RUSIA ŞI ROMÂNIA , KIEWUL SI NEVADA ! RUSIA DENAŢIONALIZEAZĂ DEVIZA DE ......"!

             22 Februarie 2004, ora 1,34 noaptea !

Abia mă băgasem în pat, şi brusc aud Glas, care spune ceva ,la adresa RUSIEI.
Citez :
            "ÎNSEAMNĂ  CĂ...RUSIA  DENAŢIONALIZEAZĂ  DEVIZA  DE  LOTERIA  NAŢIONALĂ , AI  BUCUREŞTIULUI  "! (şi aud niste bipuri si apoi):
BIP! BIP ! BIP ! UNIUNEA  SOVIETICĂ ESTE EXACT....ÎNCÂT...(şi glasul se pierde )


Dragii mei, nu ştiu eu ce însemnătate au aceste cuvinte, dar...eu le-am făcut cunoscute vouă, căci aşa trebuie. Trebuie să scriu si să spun toate câte îmi arată BUNUL  DUMNEZEU.
Spre dimineaţă , mă trezeşte UN GLAS, care strigă cu durere şi cu putere aşa :

               "CARE-LE  , NEÎNFRICAT  TE-AI ÎNTRUPAT ,
                 ŞI  RĂSTIGNINDU-TE  HRISTOASE  ALERGĂTORULE ...."
(şi aud Cor dumnezeiesc de frumos, care cântă aşa ):

                 "CETELE  ÎNGEREŞTI , 
                  ÎNTRU  LUMINA  TA ,
                  VOM  VEDEA  LUMINĂ "!
Şi auzeam COR ce cânta dimnezeiesc de frumos, cântece de Laudă şi de SLAVĂ, aduse LUI  DUMNEZEU şi MAICA  DOMNULUI.
Şi dimineaţa înainte să mă dau jos din pat, aud un alt Glas, care spune ceva referitor la STATUL  NEVADA.
Citez :
               "S - AU  CREAT  ÎN ACESTE  STATE , UN  ANUMIT  CERC  !
           AŞA  NUMITUL  ...STATUL  NEVADA "! 
  Iar in 13 decembrie 2013, aud Glas care striga speriat foarte :
               
              "KIEWUL ! LA KIEW !
  

Dragii mei, gata cu politica ! Ne întâlnim cu drag, mâine ! Acum în ROMÂNIA, este ora 1,30 noaptea de 2 spre 3 februarie  2014, şi trebuie să mă culc. Noapte bună tuturor, acolo unde este noapte, şi o zi frumoasă şi plină de bucurii, acolo unde este ziuă,.
                          Cu dragoste şi cu preţuire, MARIA        

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu