marți, 18 februarie 2014

ORELE DE RELUARE ,LA DINCOLO DE POVESTIRI !


  • Dincolo de Povestiri Am postat orele de redifuzare ale emisiunii in informatiile basic ale paginii de facebook. Acestea sunt: Acasa TV: Luni, 23.30 // IN RELUARE: Duminica, 13.00 si Luni, 8.45 + ProTV International : Sambata, 16.15

    •   Dragii mei, scrieţi-mi  şi întrebaţi-mă orice doriţi ! 
    • Vă voi răspunde dar nu pot imediat ,ci  în limita timpului
    •  disponibil , la fiecare in parte.
    • Adresa mea de mail este :

    • mariatecuci61@yahoo.com 

    • Va multumesc din suflet , pentru înţelegere şi ma bucur

    • enorm ca aveti CREDINTA  IN BUNUL DUMNEZEU ŞI 
    • MAICA  DOMNULUI !
    • DUMNEZEU si MAICA  DOMNULUI ,sa va binecuvinteze
    • cu DRAGOSTEA ŞI MILA SA , pe toţi !
    • Cu dragoste, MARIA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu