vineri, 14 februarie 2014

ÎNTREBAŢI - L PE HRISTOS !!! GLOBUL DE LUMINĂ ŞI LUMÂNAREA APRINSĂ DIN EL !

                                 25 Decembrie 2002 ,ora 22,00 !

Este prima zi a Sfântului Crăciun ! Este Ziua Naşterii  Domnului !
Sunt în bucătărie, şi mai aranjez lucrurile la locul lor.
Şi ca întotdeauna, nu ştiu cum se întâmplă,ochii mi se închid şi văd cu ei închişi, în faţa mea, în locul în care mă aflam, văd Două Mâini rozii , ce ţineau cu grijă UN GLOB alb ca de zăpadă.
Mâinile ,aşează Globul alb strălucitor  pe ceva nevăzut; şi Globul de lumină ,stătea ca şi în aer.
Globul de lumină strălucitoare ca de neon , s-a alungit şi s-a topit la mijloc , şi în el a apărut O LUMÂNARE aprinsă.
Globul arăta acum ,ca UN OU mare ca şi formă,care s-a topit la mijloc făcând loc LUMÂNĂRII  APRINSE din senin.
Lumânarea ardea frumos în mijlocul LUMINII  ovale, cu strălucire ca de neon.
Şi uite aşa dragilor, aveam acum în bucătăria mea, doar la un braţ întins, O  LUMINĂ  OVALĂ, care avea în mijlocul ei, O LUMÂNARE aprinsă de O FORŢĂ nevăzută.
În mod firesc, nimeni nu poate pune într-o sferă O LUMÂNARE  APRINSĂ, fără să aibă vreun orificiu în acest sens.
Ori acest GLOB de LUMINĂ, mare cât o portocală, cele două mâini l-au aşezat în faţa mea, în aer, şi în clipa următoare s-a alungit şi a apărut în interiorul lui LUMÂNAREA  APRINSĂ, a cărei flacară galben-aurie pâlpâia ca la o lumânare obişnuită.
Şi din această zi, am ştiut că trebuie să aprind SFÂNTA  CANDELĂ cât mai des ,şi nu numai la SFINTELE  PASTI şi la CRĂCIUN, cum făcusem eu păcătoasa până în această seară.
 Şi aud Glas, care strigă aşa :

               "Pe Mesia !
                 Pe Hristos  să-L întrebaţi !
                 La Betleem !
                 La Betleem !
                 Fiu  Dumnezeiesc ! Fiu Dumnezeiesc !
                 Păstorii aleargă !
                 Fericiţi cei ce ascultă de Puterea LUI  DUMNEZEU !
                 Căci aceia , vor împărăţi lumea "!

Dragii mei, să credeţi din Dragoste în DUMNEZEU şi în MAICA  DOMNULUI, şi să nu aveţi nicio îndoială în ceea ce priveşte EXISTENŢA  LUI .
DUMNEZEU  EXISTĂ ! Să ne rugăm LUI , să facem fapte bune şi să mergem în SFÂNTA  BISERICĂ ,măcar în zi de Sărbătoare.
                                    Cu dragoste şi preţuire, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu