vineri, 14 februarie 2014

GEALOGIA ! DAVID , FIUL LUI IACOB ! JIHADURILE ŞI CREDINŢA !

                                    20 Noiembrie  2002 ora 1,27 noaptea !

Abia mă băgasem în pat, când aud un Glas care spune ceva ce m-a uimit, citez :
                    "Jihadurile şi Credinţa !
                      Las  în  voia TA DOAMNE "!

Dragii mei, trebuie să ne respectăm semenii, trebui să ne iubim unii pe alţii, indiferent de Credinţa pe care au îmbrăţişat-o.
Dumnezeu este singurul care poate hotărâ soarta fiecăruia dintre noi.
                        Noapte de 23 Decembrie 2002, ora 3,33 !

Dormeam ,dar ca întotdeauna Lumina albă ca un fulger, mă face să mă cutremur, mă trezesc dar nu deschid ochii.  Nu că nu aş vrea , sau nu am voie, ci pentru că DUMNEZEU voieşte să mi-i ţină închişi, ca să văd MINUNĂŢIILE  SALE.
Deci, aud un Glas care spune atât de multe Taine şi Lucruri  minunate. Citez :
                            "David !
                              David , Fiul Lui  Iacob !
                               Al Lui Iacob este !
                              Iacob , Fiul Lui Tatăl şi Copiilor.
                              Gealogia, gia, gia, gia, gia.....(un ecou lung).
                             În primul an, vei fi asaltat de ecourile unei  soţii                                                                                    ,Heltsun !
                             Iacov , Fiul Lui Dumnezeu !
                             Al Lui  Dumnezeu !
                             În Numele Tatălui , şi-al Fiului , şi-al Sfântului                                                                                    Duh...."!

Dragii mei, v-am adus aici o părticică şi cea mai importantă din Genealogie, aşa cum mi-a fost transmisă de Cuvântul Lui Dumnezeu, pe un Ton foarte hotărât; aş putea spune chiar...la Imperativ.
Aveţi grijă fraţilor, de suflet ! Credeţi-mă că acesta este tot ce contează ! Bogăţiile indiferent de natura lor, sunt praf si cenusă, când vom pleca spre vesnicie. Bogăţiile sunt bune, numai dacă le împărţiţi şi cu cei necăjiţi şi oropsiţi. Altfel...,nu o să apucaţi a vă bucura de ele, in lumea aceasta. Iar în cealaltă..nici atât ! Sunt doar povară, în viaţa vesnică !
                                              Cu dragoste, Maria
                                   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu