miercuri, 19 februarie 2014

EXPLOZIE !!! DACA VIAŢĂ N - AR FI FOST , CU DOMNUL NOSTRU IISUS HRISTOS..! SĂ SE UITE LUMEA LA TINE !!!

                          19 Februarie  2014 , ora 5,50 dimineaţa !

         " SĂ  SE  UITE  LUMEA  LA  TINE  !!!
            TU  NU  TRANSMIŢI  ENERGIE  NEGATIVĂ  !
             DIN CONTRA "!

Aşa mi-a strigat un Glas puternic, astăzi în zorii zilei când eu dormeam ,si m-a facut sa tresalt de pe pat.
Am aprins micuţa veioza de la capătâiul meu şi am notat cu bucurie si cu lacrimi în ochi, aceste cuvinte, care mi-au fost adresate. 
Apoi, după doar 10 minute aud din nou un glas, care spune ceva ce m-a uimit; glasul era puternic şi răsuna ca un ecou, citez :

                  "Explozie !!! (văd scris cu litere mari, cu roşu, precum este firma unui magazin, asa statea cuvantul EXPLOZIE scris, pe faţada unei clădiri,unde părea a fi un lanţ de astfel de clădiri, una lângă alta )! Apoi dragilor, Glasul continuă şi spune aşa :

               "Dacă viaţă nu ar fi fost cu DOMNUL  nostru IISUS  HRISTOS , de  mult eram cenuşă "!
                Fiecare îşi doreşte , ce îşi doreşte ! (şi un alt Glas, adaugă ceva plin de înţelepciune ): 

                 Cât este în viaţă "!!!

Cât adevăr , nu-i aşa dragilor ? Cât suntem în viaţă ne putem dori tot ce vrem şi gândim, dar când trecem în LUMEA de Dincolo, nu ne mai putem dori nimic ,pentru ca nu mai exista starea materiala.
Iată, aseară în timp ce mă rugam, aud un glas, care spune aşa : 
                   " Chiar ziceai că ai să vii cu ele ? (şi răspunsul veni )
                      Erau şapte zile şi şapte nopţi....."!
Şi cum stăteam în genunchi, mă cutremur tare de parca as fi căzut de undeva de la înaltime.
Dragii mei, asa cum sunteţi deja obisnuiţi, veti vedea că toate se vor descoperi şi se vor adeveri în timp.
În ultimile 3 zile, cu bucurie vă spun că, pimesc enorm de multe mesaje de la voi, cu tot felul de solicitări si rugăminţi.
Am Rugămintea, sa nu-mi mai trimiteţi mesaje sa va ghicesc viitorul ! Eu nu sunt ghicitoare, nu am darul de a vedea ce se va întampla cu o persoana, ci numai DARUL de a descoperi CUVÂNTUL  LUI  DUMNEZEU, aducând DOVEZI în acest sens.
Scrieţi-mi , dar nu-mi cereţi sa va ghicesc viitorul, căci nici pe-al meu nu-l cunosc; las in grija PREA BUNULUI  DUMNEZEU,viitorul meu, şi faceţi şi voi la fel.
                         Cu dragoste şi cu preţuire, Maria.
               

                 


2 comentarii: