marți, 28 ianuarie 2014

VĂ ROG SĂ VĂ APROPIAŢI , CU ÎNDRUMĂRILE VOASTRE !

                10  NOIEMBRIE  2011, dimineaţa !

Mă trezeşte  UN GLAS înălţător, un Glas de Preot care slujea aşa :
           "VĂ  ROG  SĂ  VĂ APROPIAŢI  , CU  ÎNDRUMĂRILE  VOASTRE ..,
             CU  DUREREA  TA, TAINIC  TATĂL  NOSTRU...."!
Clipă  în care văd cu ochii închişi o mulţime de oameni ,care stăteau  în genunchi şi în faţa lor ,vedeam O masa cu multe flori şi cu niste cutiuţe albe.UN  PREOT  , era lângă  masă  şi îndemna mulţimea să se apropie de el.
Mulţimea de oameni s-a apropiat şi aud Glasuri care cântau dumnezeiesc de frumos aşa  :

              "AM  GĂSIT  LUMINA  CEA  ADEVĂRATĂ,
                AM  AFLAT  DUHUL  CEL  CERESC !
                AM  GĂSIT  CREDINŢA  CEA ADEVĂRATĂ, 
                 NEDESPĂRŢITEI  SFINTEI  TREIMI
                                ÎNCHINÂNDU-NE '!

Ca să ne apropiem fraţilor, trebuie să fim vrednici de a primi SFÂNTA  ÎMPĂRTAŞANIE ! 
Trebuie să ne mărturisim la Preotul duhovnic,să postim în POSTURILE de peste an, cine poate desigur, şi să facem multe fapte de milostenie, faţă de cei necăjiţi şi oropsiţi.
Nu ne putem apropia  de SFÂNTA  ŞI  DUMNEZEIASCA  ÎMPĂRTĂŞANIE, fără o pregătire sufletească şi trupească, care să ne învrednicească de această mare TAINĂ A  SFINTEI  ÎMPĂRTĂŞANII.
Şi copilaşii dragii mei,trebuie duşi la fiecare sărbătoare ,ca să fie împărtăşiţi. Până la 7 ani, nu trebuie să se spovedească, după 7 ani copilul trebuie să se spovedească şi chiar să ţină şi POST, dacă va putea.
SFÂNTA  ÎMPĂRTĂŞANIE  fraţilor, este cu adevărat TRUPUL  ŞI  SÂNGELE  DOMNULUI  nostru  IISUS  HRISTOS, care S-a răstignit pentru noi oamenii ,ca să fim mântuiţi.
Să avem grijă de suflet  dragilor, ca şi cum am muri  mâine; şi să avem grijă de trup, ca şi cum n-am muri  nicodată.
                      Cu dragoste, MARIA.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu