joi, 23 ianuarie 2014

PE DUMNEZEU , APĂRAŢI - L !!! CAUT ÎMPĂRĂŢIA LUI DUMNEZEU !

             3  Iulie  2004, ora 6,43 dimineaţa ! 

Eram trează, dar mai stăteam în pat cu ochii închişi. Îmi place tare mult să închid ochii, să mă relaxez şi să văd din frumuseţile Dumnezeieşti, nevăzute de ochii fireşti.
Şi stând aşa, aud UN GLAS, care îmi spune :

              "APĂRAŢI - L  PE  DUMNEZEU !
               PE  DUMNEZEU  APĂRAŢI - L !
               CUVÂNT  ARE  MULT  DOMNULUI .
              PRECUM  HRISTOS , NU  POATE  BATE  BRAŢUL  IERUSALIMULUI..."!

Clipă în care văd cu ochii închişi , UN  CER  de noapte spre apus, şi pe Bolta Cerească, mult mai jos decât în mod firesc, văd  LUNA  de pe Cer , care era mare cât roata carului ,şi prea rotundă, având o culoare albă ,orbitor de strălucitoare.
Şi aud din nou Glas, care zice aşa :

             "CĂCI  AŞA  VĂ  SPUN  VOUĂ :
               SCUMPĂ  ESTE  ÎMPĂRĂŢIA CERULUI !  SCUMPĂ  "!
(Şi un alt glas spune):
                              CAUT  ÎMPĂRĂŢIA  LUI  DUMNEZEU ! (şi primeşte şi răspuns ):
               DRUMUL  E  SCURT..."
                             ŞI MARE IUBIŢI  PE  HRISTOS ,  CĂ  MARE  ESTE TAINA  LUI  DUMNEZEU "!

Cu adevărat  fraţilor, MARE  ESTE  TAINA  LUI  DUMNEZEU, dar tot la fel de mare este şi  ÎMPĂRĂŢIA  SA.
Dar nu-i aşa ? Dacă  drumul este  scurt, înseamnă că ne va fi uşor să urcăm treaptă cu treaptă, până  la picioarele  LUI  DUMNEZEU.
Şi iarăşi un alt Glas, încearcă să spună ceva, citez :

             "NUMAI  NOI  ŞI  ISRAELIŢI "!

Dar vine Glasul  Mântuitorului, care spune răspicat aşa : 
              "ADEVĂR  VĂ ZIC  VOUĂ ,  CĂ  ALTĂ  CASĂ ...., CĂ  ALTĂ  CASĂ...."!

Şi Glasul se opreşte. Aşa cum am spus adeseori  dragii mei, ALTĂ  CASĂ  ,a ales  DUMNEZEU, ca să vină  pentru  a doua oară  pe Pământ. Ştiţi care este acea  ALTĂ  CASĂ ?  CASA  în care va veni  IISUS  HRISTOS, este...ROMÂNIA !
Fraţilor , şi eu vă spun vouă  ADEVĂR  din Cer, vă aduc  vouă  ADEVĂR  din CER, pentru ca să vă întăriţi în CREDINŢĂ ,şi  niciodată  să nu aveţi îndoieli ,în ceea ce priveşte  EXISTENŢA LUI  DUMNEZEU !
Să ne rugăm împreună, precum se ruga şi sufletul meu la 1, 23 din noapte, şi care spunea aşa :

            "PREA  SFÂNTĂ  TREIME, MILUIEŞTE  ŞI  MĂ MÂNTUIEŞTE , PE MINE PĂCĂTOASA "!

                    Ca întotdeauna, cu dragoste, Maria.
               
                              
                           

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu