vineri, 31 ianuarie 2014

IARTĂ - MĂ PĂMÂNTULE ! V-AM ADUS CHEILE OSÂNDEI !

c.                Noapte  de februarie  2003  !

                             Dragii mei,

Mă rugam la BUNUL  DUMNEZEU şi la MĂICUŢA  DOMNULUI, când aud un glas rugător foarte,care strigă cu durere asa:
 Citez :
              "IARTĂ - MĂ  PĂMÂNTULE !
                NU  E  PACE  PE  PĂMÂNT  ŞI  NIMENI  NU  VREA  SĂ  O  AMÂNE "!
V- AM  ADUS  CHEILE  DE  OSÂNDĂ !
Clipă în care , văd cu ochii închişi SUS în CER, văd doi SFINŢI care se ţin pe după umeri unul pe altul ,şi privesc în jos strigând cu durere:

     "IARTĂ - MĂ  PĂMÂNTULE ! IARTĂ-MĂ !
     TRAGE  CLOPOTELE  CU  PUTERE  SUS  ÎN  CER !
            TING - TANG - TIN !
           SLAVĂ  ŢIE  HRISTOASE  DUMNEZEUL NOSTRU !"

Da, fraţilor ! Şi noi trebuie să cerem iertare PREA  SFINTEI  TREIMI şi MAICII DOMNULUI, deoarece, nu am avut grija de toate aceste frumuseti ale Pămantului,pe care l-am primit în Dar pentru a trai si a ne hrani cu sudoarea fruntii.
Lui DUMNEZEU TATĂL, Lui DUMNEZEU  FIUL si DUHULUI CELUI PREA  SFÂNT, precum şi MĂICUŢEI  DOMNULUI care stă în genunchi acolo sus în CERURI, şi se roagă pentru omenire şi pentru acest PĂMÂNT, sa cerem din inima Iertare.
PĂMÂNTUL ni l-a dat DUMNEZEU ca să ne hrănim de pe el, iar noi oamenii ne autodistrugem, din păcate.
Dragii mei,să încercăm să schimbăm ceva în viaţa noastră; şi bine ar fi ca să începem cu sufletul nostru, prin a -l curati de păcate prin Sfanta Spovedanie la Părintele Duhovnic,ca apoi sa ne invrednicim a ne împărtăsi cu Prea Scump si Prea Sfant Trup si Sangele Mântuitorului Hristos .
                   Cu dragoste, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu