duminică, 26 ianuarie 2014

CIFRELE CARE ADUC MOARTE - 3 3 3 0 2 3 !!! ESTE UN FEL SECRET DE A MURI !

                         4 August 2002, dimineaţa  !  

Eram la bucătărie  şi pregăteam cafeluţa , când  într-o clipită  aud UN GLAS, care spune ceva ,şi ceea  ce spune  văd şi scris într-o  lumină albă.
Citez :
                 "3 3 3 0 2 3 , ESTE   UN  FEL  SECRET  DE  A  MURI "!
        
Apoi un alt GLAS, continuă :

             "VĂ  PROPUNEM  O  IMAGINE ÎN  MARGINE !
             ASISTENŢELE  INTERNAŢIONALE  , NU  NE  ÎNDEAMNĂ  SĂ....."! 

Şi glasul nu mai continuă şi se pierde ca un ecou.
Dragii mei, eu nu ştiu ce înseamnă acel COD de cifre, dar cu siguranţă înseamnă ceva destul de important pentru omenire. Aceste ultime două cuvinte din propoziţia ultimă şi anume :" PENTRU  OMENIRE", mi-au fost spuse în această clipă când scriam aici de UN GLAS, care a apărut în dreapta mea, exact când  nu stiam ce cuvinte să folosesc.
După  cum vedeţi fraţilor, nu scriu de la mine ci de la DUHUL  CEL PREA SFÂNT !
Ştie oare cineva ce înseamnă aceste  CIFRE  333023 pentru  OMENIRE ???
După cum vedeţi aceste CIFRE, aduc MOARTE  printre oameni.O  MOARTE  SECRETĂ, O MOARTE  fără o boală anume, cred eu. 
Deci....
                  3 3 3 0 2 3 , CODUL  DE  CIFRE , CARE  ADUC  MOARTE  PRINTRE OAMENI !
                  Ce-or fi însemnând??? Ce se ascunde în spatele  acestor cifre - 3 3 3 0 2 3 ???

Cine ştie, poate într-o zi vom afla şi înţelesul acestor cifre , numai  să  nu fie prea târziu.
                 Cu dragoste, Maria

                  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu