sâmbătă, 28 decembrie 2013

S - A ADEVERIT ! CUTREMURUL A AVUT LOC, DUPĂ EXACT 24 DE ORE !!!

                       28 Decembrie  2013, ora 18,30 !

                              Dragii mei,

Scriam ieri 27 decembrie 2013, la ora 17,20 , că UN CUTREMUR  DUBLU, UN  CUTREMUR  PUTERNIC, urmează a avea loc cât de curând, dar nu ştiu locul şi ziua când va avea loc. Şi iată că, la exact 24 de ore de când am trăit clipele CUTREMURULUI  DUBLU, cum l-am numit eu, văzând intensitatea lui, CUTREMURUL a avut loc astăzi 28 dec.2013 , la 17,15 în ANTALYA (TURCIA ). 
CUTREMURUL  ,a avut intensitatea de 6,1 pe scara Richeter, şi s-a făcut simţit şi în Cipru.
Mii de oameni au ieşit pe străzi speriaţi şi panicaţi.
Încă nu se ştie dacă sunt victime sau pagube materiale. 
Dragii mei, sper din tot sufletul că nu vă mai îndoiţi de cele scrise de mine !
De unde era să ştiu eu, că va urma în scurt timp un cutremur dublu, adică puternic ? 
Şi CUTREMURUL a fost urmat încă de 7 replici, care au fost peste 3 grade !
DUMNEZEU  PREA  BUNUL  ÎMI ARATĂ TOATE, IAR EU VĂ SCRIU VOUĂ, CA  ASTFEL SĂ VEDEŢI CA SE ADEVERESC ,ŞI SĂ VĂ ÎNTOARCEŢI LA EL !
Bucuraţi-vă fraţilor , că are cine să vă aducă vouă toate aceste VEŞTI de la DUMNEZEU, şi întoarceţi-vă la CREDINŢĂ , cât mai este timp !
     Ce DOVADĂ mai aveţi nevoie, decât de faptul că se împlinesc rând pe rând, cele scrise de mine ? Spuneţi  şi altora, toate câte se întâmplă şi îndrumaţi-i spre CREDINŢĂ !
                   Cu dragoste, Maria.

P.S. UN  ALT  CUTREMUR  ,A  AVUT LOC  ÎN  SEARA  ZILEI  DE  29  DEC. 2013, LA  ORA  21, 30  ÎN  ZONA  VRANCEA, CU MAGNITUDINEA  DE PESTE  3  GRADE  !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu