joi, 5 decembrie 2013

SFÂNTA EVANGHELIE DE VINERI 6 DECEMBRIE , LA MAREA SARBĂTOARE A SFÂNTULUI IERARH NICOLAE !

                SFÂNTA  EVANGHELIE ,
 DE LA  SFÂNTUL  EVANGHELIST  IOAN !
                           ( X, 9-16 )

                       LA  UTRENIE :


Zis-a  DOMNUL : EU  sunt uşa ; dacă va intra cineva prin MINE , se va mântui; şi va intra şi va ieşi, şi păşune va afla. Furul nu vine decât numai să fure , să junghie şi să piardă. EU am venit ca oile MELE să aibă viaţă, şi s-o aibă din belşug. EU sunt păstorul cel bun ; păstorul cel bun îşi pune viaţa pentru oile sale . Iar cel plătit , care nu este păstor şi ale cărui oi nu sunt ale lui , când vede lupul venind , lasă oile şi fuge , iar lupul răpeşte şi risipeşte oile. Cel plătit fuge, pentru că este plătit şi nu-l doare inima de oi. EU sunt păstorul cel bun şi cunosc oile MELE şi ele MĂ cunosc pe MINE , aşa cum MĂ cunoaşte pe MINE  TATĂL şi EU cunosc pe TATĂL ; şi EU îmi dau viaţa pentru oile MELE.
Mai am şi alte oi, care nu sunt din staulul acesta; şi pe acelea trebuie să le aduc ; ele vor asculta de glasul MEU şi va fi o turmă şi un păstor. 
SLAVĂ  ŢIE  DOAMNE, SLAVĂ  ŢIE ! AMIN !
Dragii mei, ceea ce eu scriu aici pe BLOG, este CUVÂNTUL  LUI  DUMNEZEU, pe care eu îl aduc aici pe Blog, pentru a aduna şi a întregi TURMA  LUI  HRISTOS ,DOMNUL şi DUMNEZEUL  nostru.
Mulţi dintre Semenii noştri, cred în DUMNEZEU şi în MAICA DOMNULUI. Dar sunt si oameni care se îndoiesc ,sau nu cred deloc, si atunci vin eu , şi vă împărtăşesc din tot ce BUNUL  DUMNEZEU îmi îngăduie a vedea si a auzi; s[ nu v[ ]ndoi'i de acest MARE  ADEVĂR !
Acum să ne bucuram sufletul si cu SFANTA  EVANGHELIE de la SFANTA  ŞI  DUMNEZEIASCA  LITURGHIE, a SFANTULUI  IERARH  NICOLAE !


                       LA  LITURGHIE, 
SFANTA  EVANGHELIE  DE  LA  LUCA !
                    ( VI, 17-23 ).


În vremea aceea a stat IISUS la loc de şes, unde erau mulţi dintre ucenicii SĂI şi mulţime multă de popor din toată iudeea , din Ierusalim şi de pe lângă marea Tirului şi a Sidonului, care veniseră să-L asculte şi să se tămăduiasca de neputinţele lor. Şi cei bântuiţi de duhuri necurate se vindecau şi tot poporul căuta să se atingă de DÂNSUL , căci ieşea din DÂNSUL o putere care vindeca pe toţi.Atunci EL , ridicându-şi ochii spre ucenicii SĂI ,le-a zis :
fericiţi sunteţi voi, cei săraci, căci a voastră este împărăţia lui DUMNEZEU. Fericţi sunteţi voi ,care flămânziţi acum , căci vă veţi sătura. Fericiţi sunteţi cei care plângeţi acum, căci veţi râde. Fericţi veţi fi când vă vor urâ pe voi oamenii, şi când vă vor izgoni dintre ei, şi vă vor batjocori , şi vor lepăda numele vostru ca un rău din pricina FIULUI OMULUI. Bucuraţi-vă în ziua aceea şi săltaţi , căci iată , plata voastră multă este în ceruri.
SLAVĂ  ŢIE  DOAMNE, SLAVĂ ŢIE ! 
                                                             AMIN !

Cu preţuire şi dragoste, Maria.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu