duminică, 15 decembrie 2013

INUNDAŢII MARI , SE VOR ABATE !!!

                      14 Decembrie  2013, seara !

Stăteam şi scriam aici pe Blog, când brusc ochii mi se închid fără  voia mea, şi văd spre Est, UN  POD  de fier, UN  POD  mare şi inalt, precum  Podul nostru de la Cernavodă. Pe sub Pod, curge O  APĂ  mare, în valuri supărate, şi foarte mâloase, care aduceau cu ele, tot felul de gunoaie si lemne.
APA era atât de mare, că atingea imensul Pod, şi viteza ei era ca atunci când s-a spart UN BAZIN, sau ca la un TSUNAMI. 
Dragii mei,   nu ştiu în ce loc va avea loc această tragedie, dar ştiu că vom auzi despre MARI  INUNDAŢII, cât de curând, care vor mătura totul în calea lor. 
La scurt timp, văd UN CER  de noapte, cu ochii inchişi văd, şi pe CER ,O SEMILUNĂ, cu faţa spre răsărit, de culoare galben crud, şi în jurul semilunei pe un perimetru mai mare, erau mulţi nori mici, albi,galbeni şi roşii deschis. Şi după acesti norişori care înconjurau SEMI-LUNA, urma CERUL de noapte albastra.
Dragii mei, noi nu avem nicio putere ca să schimbăm aceste evenimente,pe care BUNUL  DUMNEZEU mi le arată, dar ne putem ruga cu inima şi sufletul ca să fim iertaţi de păcate şi mântuiţi !
                      Cu dragoste, Maria

Un comentariu:

  1. ŞI S-A ADEVERIT ! Citeşte articolul cu titlul, INUNDAŢIILE AU MĂTURAT TOTUL ÎN CALE , din 26 dec 2013 !

    RăspundețiȘtergere