sâmbătă, 28 decembrie 2013

IISUS HRISTOS DIN SFÂNTA ICOANĂ , A ÎNVIAT ÎNTR-O CLIPĂ !

                                           Zori de octombrie  2001 !

O LUMINĂ albă orbitoare, mă trezeşte şi mă face să tresalt de pe patul în care dormeam, Astfel mă trezesc şi văd cu ochii închişi, SFANTA  ICOANĂ din argint , a MÂNTUITORULUI nostru IISUS  HRISTOS din SFANTA  CATEDRALĂ  a noastră. 
Această  SFANTĂ  ICOANĂ, este înaltă de circa 1m şi lată de circa 80cm. MÂNTUITORUL are aici veşmintele din argint masiv, si doar CHIPUL  SĂU, şi palmele SALE, se văd ca şi fiind pictate.
CHIPUL  LUI  IISUS, este atât de bând şi senin în SFÂNTA  ICOANĂ.....!
Deci văd cu ochii închişi, mă aflu chiar în SFANTA BISERICĂ, în total întuneric, nu mai era nimenea, şi mă apropii în trăirea mea, de SFÂNTA  ICOANĂ a MÂNTUITORULUI. 
Ca dintr-un somn adânc , înconjurat de O LUMINĂ  albă strălucitoare, IISUS  clipeşte, deschide pleoapele SALE, apoi ca o tresărire, CHIPUL  LUI  IISUS, se transformă, prinde viaţă, este roziu, este din carne şi oase. În SFÂNTA  BISERICĂ, era un întuneric total, doar aici lângă solee, în dreapta SFÂNTULUI  ALTAR, este O  LUMINĂ  ALBĂ  orbitor de strălucitoare, în care se scaldă SFANTA ICOANĂ, a MÂNTUITORULUI. 
Toţi muşchii FEŢEI lui IISUS, au devenit din carne şi oase, vii, tot chipul, capul MÂNTUITORULUI erau vii si din carne si oase.
Din CHIPUL blând de mai " nainte din SFÂNTA  ICOANĂ, CHIPUL  VIU, al LUI  IISUS de acum , era extrem de trist, de supărat. În LUMINA  ALBĂ, IISUS  HRISTOS, era negru de supărare la CHIP, şi se apleca spre în faţă, ca şi cum ar fi vrut să iese din SFÂNTA  ICOANĂ !
Nicicând nu L-am văzut pe MÂNTUITORUL atât de supărat ! 
Aşa cum în aceste clipe BISERICA  SFÂNTĂ  este goală, tot aşa şi în zilele de sărbătoare SFANTA BISERICĂ  a lui  HRISTOS  DOMNUL  DUMNEZEUL nostru ,este goală ! Oamenii se îngrijesc mai mult de lăcomia pântecelui şi de cum să strângă cât mai multe averi, pentru ei însâşi !
Dragii mei, eu vă spun vouă, din cele trăite şi văzute de mine, să nu vă adunaţi averi, mai mult decăt puteţi cheltui modest, într-o viaţă.
Împărţiţi dragilor, din averea voastră şi celor care nu au, din anumite pricini, şi le veţi găsi sus în CERUL  SFÂNT, înmiite ! 
Atunci când dăruiţi, să o faceţi din toată inima voastră şi din tot sufletul vostru. Căci dacă daţi cuiva ceva, LUI  HRISTOS  DOMNUL  şi DUMNEZUL nostru daţi. 
Dacă împrumutaţi pe cineva, să nu vă puneţi speranţa că ,veţi primi înapoi ceea ce aţi împrumutat. Cine împrumută aproapelui SĂU, LUI DUMNEZEU  îi împrumută , iar DUMNEZEU îi  va trimite răsplată însutită în viaţa aceasta şi înmiită în viaţa veşnică.
                                      Ca întotdeauna dragilor, cu dragoste şi cu mare bucurie acum în mijlocul SFINTELOR  SĂRBĂTORI, 
                                             Maria. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu