marți, 10 decembrie 2013

CURCUBEUL DIN CAMERA MEA ! SFÂNTA BISERICĂ DIN CER !

                       4 Iulie  2010 după amiza !

Era după amiază de iulie, iar eu eram in camera mea, şi făceam ordine. Dar in timp ce făceam aceasta, în gândul meu, în sinea mea, Îi spuneam LUI  DUMNEZEU, cât de mult ÎL iubesc. 
Apoi, priveam la SFÂNTA ICOANĂ cu MAICA  SFÂNTĂ, şi cu lacrimi Îi spuneam MAICII cât de mult O iubesc, şi O imploram ca să-L roage pe FIUL Ei şi DUMNEZEUL nostru, ca să-mi dăruiască DRAGOSTE şi PUTERE sufletească, ca să pot rezista la toate câte mă aşteaptă în viaţă.
Şi privind în cameră ,aşa cu ochii liberi, deschişi, văd la 1 metru înălţime de la covor,  de la colţul de la răsărit, şi până la cel dinspre apus, UN  CURCUBEU mare şi strălucitor ,precum CURCUBEUL de pe CER. 
Nu pot exprima în cuvinte, ce am simţit în suflet ,atunci când acest DUMNEZEIESC  CURCUBEU, mi-a tăiat camera în două părţi, de la răsărit la apus şi de la apus ,la răsărit. 
Şi aud Glas, care îmi spune aşa :

              " ŞI  AUZIND  CU  GLASUL  TARE, GLAS  DIN  CER  VĂZÂND..."!

Clipă în care văd cu ochii închişi, UN CER de noapte albastră, sub care îşi face apariţia un alt CER negru, care scoate la suprafaţa  sa,  O  SFÂNTĂ  BISERICĂ, toată din aur, cu UŞILE  SFÂNTULUI  ALTAR, larg deschise, exact cum sunt BISERICILE pe pământ, şi din SFANTUL  ALTAR, al BISERICII din CER, iese UN  IZVOR DE  LUMINĂ  AURIE, ca de soare, LUMINĂ ce a acoperit norul negru din care ieşise SFANTA  BISERICĂ din ÎMPĂRĂŢIA  LUI  DUMNEZEU.
Acum pe CERUL  de noapte, vedeam cum strălucea SFANTA  BISERICĂ din aur, cu UŞILE  SFÂNTULUI  ALTAR larg deschise, din care izvora LUMINA AURIE, ce acoperise tot Cerul negru din care ieşise la suprafaţă SFÂNTA  BISERICĂ. 
Închipuiţi-vă dragilor, că o treime din CERUL nopţii, străluceşte mai tare ca Soarele, cu SFANTA  BISERICĂ din CER , cu UŞILE  SFÂNTULUI  ALTAR deschise. Pe CER, nu exista LUNĂ, nu existau stele, ci numai BISERICA  LUI  DUMNEZEU, din ÎMPĂRĂŢIA  SA  !
Dragii mei,  faceţi şi voi loc in inima voastra, in sufletul vostru, BISERICII  LUI DUMNEZEU, atât la CEA de pe pământ cât şi la CEA din CER, şi astfel vă veţi găti loc în CER, în ÎMPĂRĂŢIA  LUI  DUMNEZEU !
                              Cu dragoste şi preţuire, Maria. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu