sâmbătă, 5 octombrie 2013

UN CUTREMUR DE O INTENSITATE MAI MARE, URMEAZĂ A AVEA LOC !

                                                  4 Octombrie  2013, ora 4,56 zori de zi !

Dormeam, şi brusc O LUMINĂ albă stralucitoare ca un fulger, mă face să tresalt de pe pat, şi astfel văd UN CER de noapte albastră transparentă şi sub CER, adică pe Pământ se întâmplă ceva.
Vad cu ochii închişi ,un bloc înalt de vreo 10 etaje, şi într-o clipă mă aflu şi eu în acel bloc, într-o încăpere unde era mult mobilier.
Brusc, încăperea cu toate câte era în ea, a început a se clătina, la început mai puţin , apoi din în ce mai tare, încât aveam impresia că mă aflu într-un copac, şi un vânt puternic leagănă crengile dinspre sud spre răsărit.
Văd mobilierul ,cum aluneca în mijlocul camerei ,atât de tare era Cutremurul.
Dragii mei, cu siguranţă vom auzi de vreun Cutremur mai puternic, undeva, pe undeva şi ne vom speria puţin.
Dar să ne rugăm BUNULUI DUMNEZEU şi MAICII DOMNULUI, să ne păzească de tot ce este rău !
Să avem CREDINŢĂ fraţilorşi să dăruim multă dragoste sufleteasca Semenilor noştri; să-i ajutăm să zâmbească iar şi să nădăjduiasca ÎNTRU DOMNUL .
                                   Cu dragoste, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu