miercuri, 9 octombrie 2013

S.O.S !!!! SALVAŢI LOCUITORII DIN IZVOARELE , JUDEŢUL GALAŢI !

                                                                S.O .S.                                             SALVAŢI  LOCUITORII  DIN COMUNA IZVOARELE, DE  PRĂPĂDUL  CE  VA VENI  !

Dragii mei ! Am mai scris şi o să mai scriu !
În comuna IZVOARELE ,din judeţul GALAŢI, locuitorii  satului trebuie stramutaţi cât mai curând, altfel PĂMÂNTUL îşi va lua partea lui. Va înghiţi tot ce se află pe el, în acea zonă.
Am descris îndeamănunt, tot ce se întâmplă acolo la IZVOARELE.
Am trimis mail-uri pe la televiziunile cu cea mai mare audienţă, am trimis mail şi la INSTITUTUL DE SEISMOLOGIE SI FIZICĂ A PĂMÂNTULUI, şi nimeni nu mă bagă în seamă.
Cu siguranţă totţi cred că sunt o nebună ,bună de legat.,dar nimeni nu încearcă să vadă poate am dreptate.
Am lăsat nr.de telefon unde pot fi găsită pentru orice detali, adresa mea, numele meu, sunt reale pe Blog, nu fictive ! Eu nu am ce să ascund şi nu inventez nimic ! Toate sunt, toate le văd şi aud, numai cu PUTEREA CELUI PREA ÎNALT , adică a LUI DUMNEZEU.
Şi la Patriarhie, am trimis în repetate rânduri mail-uri, şi la TRINITAS, şi....nimic.
Ce fel de oameni sunt acestia din urmă, care îi slujesc LUI DUMNEZEU, dar nu cred în MINUNI şi în LUCRUL MÂINILOR LUI DUMNEZEU ,prin noi oamenii.
Adevărat va spun vouă tuturor, că ,cei care îi slujesc LUI DUMNEZEU, şi au citit întâmplător din mail-urile mele şi nu au intreprins nimic în acest sens, îşi vor lua răsplata lor, de la BUNUL DUMNEZEU.N
Nu trebuie să fii bogat, sau extrem de deştept, sau PREOT, sau pustnic, sau Maicuţă Fecioară, ca să auzi GLASUL LUI DUMNEZEU.
Numai DUMNEZEU alege, cui să-i încredinţeze acest TALANT, care va trebui înmulţit odată cu trecerea anilor.
Mult Prea Milostivul DUMNEZEU, mi-a încredinţat în urmă cu mai bine de 14 ani acest TALANT al iubirii de semeni, iar eu nu fac altceva, decât să-l înmulţesc, scriind aici pe BLOG, aducând DOVEZI  ULUITOARE  ,DE EXISTENŢĂ  A LUI  DUMNEZEU (aşa cum îmi spunea UN GLAS, astăzi  9 octombrie  2013 ,în zori ).
Iată fraţilor, ce spunea UN GLAS, referitor la ccea ce se întâmplă la IZVOARELE, citez :

               "ORICÂT  DE DEPARTE  AR FI , CA  SĂ  NU - I ÎNGHITĂ  PĂMÂNTUL , TOŢI  SE  PREGĂTESC !
FAMILII !  FAMILII  CU  COPII "!
NU  ŞTIU  CUM  O  SĂ  FIE , DAR DIN CE ÎN CE MAI RĂU, O  SĂ  SIMŢIM  ARŞIŢĂ  ÎN  GURĂ !

Clipă în care, văd cu ochii închişi,un bărbat ce sună la 112 şi un CER  de noapte ,din care ,PLOAIA  CĂDEA  PRECUM APA DE LA ROBINET !
NORII ,TURNAU APĂ PE PĂMÂNT CU VAGONUL, NU CU PICĂTURA DE PLOAIE !
Printre APA, care curgea din CER, pe stradă oamenii fugeau care încotro, cu umbrele deasupra capului, şi cu copilaşii după ei.
Şi totul se petrecea...noaptea !
La doar câteva secunde, aud din nou GLAS, care strigă cu uimire la mine :
              "AI  DOVEZI  ULUITOARE  !!!
                AI  DOVEZI  ULUITOARE , DE  EXISTENŢĂ  A  LUI  DUMNEZEU "!

Da fraţilor, aduc DOVEZI  ULUITOARE de EXISTENŢĂ  A  LUI  DUMNEZEU !
Dar cei în măsură ca să le constate, sunt prea mândri de înţelepciune lor, si tac ca melcii, ca să poată a se lăuda unii pe alţii şi toţi împreună, cu înţelepciunea lor, cu ştiinţa lor filozofică,.
Ceea ce eu scriu, nu este filozofie ! Ci este..CUVÂNTUL  LUI  DUMNEZEU !  ADEVĂRUL  ADEVĂRAT !
Nu-mi trebuie laude, nu-mi trebuie bogăţii materiale, si nici băneşti, nu-mi trebuie răsplată ! 
Dores să îmi ajut SEMENII, şi să împlinesc CUVÂNTUL  LUI DUMNEZEU, care mi-a poruncit, ca să nu ţin LUMINA sub obroc, ci s-o pun la vedere, ca să lumineze şi pentru semenii noştri, buni sau mai puţin buni.
Pentru că, SOARELE încălzeşte şi pe cei răi, iar ploaia cade şi pe iarba si pe pietre !
CINE  ARE URECHI , SĂ AUDĂ ! CINE ARE OCHI, SĂ VADĂ !
Dar...., să nu ascundă LUMINA LUI HRISTOS, sub OBROC !
Ci s-o dăruiasca,tuturor semenilor !
                            Cu dragoste şi cu preţuire , MARIA.

9 comentarii:

  1. Daca cineva ar auzi ceea ce tu spui ,ar lua in seama s-ar darama toata stiinta,generatoruul de particule care incearca sa reproduca ceea ce Dumnezeu a creat,se strica mereu de ce?acolo sunt cei mai mari oameni de stiinta,pt ca Dumnezeu nu lasa ca oamenii sa ajunga prin ratiune la el ci prin iubire sufleteasca,o sa vedem cu toti ca lumea se schimba,trairile pe care tu le ai Maria nu sunt ale unui om nebun de legat asa cum scriai,ci ale unei alte dimensiuni care in curand va devenii o mare realitate a tuturor,doar ca poate acum este prea devreme pt multi oameni sa vada acest lucru...Ceea ce se intampla acolo la Izvoarele,este ca multe altele un secret de stat pt ca nu vor sa faca o tevatura din asta pt ca si ei sunt speriati,de ceea ce este sub pamant...si stiu cu exactitate ce este doar ca refuza sa actioneze.De ce?Numai Bunul Dumnezeu stie....
    Trebuie sa ne luminam odata mintea pe care noi nu ofolosim in intregime,preferam sa avem migrene pt ca nu o punem in functiune la adevaratul nivel la care ar putea sa lucreze pt ca ne e firca sa nu o suprasolicitam....
    Dragi mei sa nu crede-ti ca eu sau Maria nu avem ce face acasa la noi,la servici sau in societate,ficare avem familii,dar asta nu ne da voie sa fim pasivi la durere,iar daca acest om este nebun atunci eu ma alatur ei sa fie doua nebune pe acest blog..daca asta ajuta la deschiderea macar a unui singur suflet...Va garantez ca creatura asta pe care Dumnezeu a lasat-o pe pamant adica OMUL este ceva deosebit,doar ca trebuie sa ne dam silinta in a ne cunoaste pe noi nu pe vecinul,nu pe prietenul surori,ci pe noi in primul rand.

    Sa aveti o zi frumoasa si linistita!
    Doamne ajuta-ne tuturor!

    Daniela

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca cineva ar auzi ceea ce tu spui ,ar lua in seama s-ar darama toata stiinta,generatoruul de particule care incearca sa reproduca ceea ce Dumnezeu a creat,se strica mereu de ce?acolo sunt cei mai mari oameni de stiinta,pt ca Dumnezeu nu lasa ca oamenii sa ajunga prin ratiune la el ci prin iubire sufleteasca,o sa vedem cu toti ca lumea se schimba,trairile pe care tu le ai Maria nu sunt ale unui om nebun de legat asa cum scriai,ci ale unei alte dimensiuni care in curand va devenii o mare realitate a tuturor,doar ca poate acum este prea devreme pt multi oameni sa vada acest lucru...Ceea ce se intampla acolo la Izvoarele,este ca multe altele un secret de stat pt ca nu vor sa faca o tevatura din asta pt ca si ei sunt speriati,de ceea ce este sub pamant...si stiu cu exactitate ce este doar ca refuza sa actioneze.De ce?Numai Bunul Dumnezeu stie....
    Trebuie sa ne luminam odata mintea pe care noi nu ofolosim in intregime,preferam sa avem migrene pt ca nu o punem in functiune la adevaratul nivel la care ar putea sa lucreze pt ca ne e firca sa nu o suprasolicitam....
    Dragi mei sa nu crede-ti ca eu sau Maria nu avem ce face acasa la noi,la servici sau in societate,ficare avem familii,dar asta nu ne da voie sa fim pasivi la durere,iar daca acest om este nebun atunci eu ma alatur ei sa fie doua nebune pe acest blog..daca asta ajuta la deschiderea macar a unui singur suflet...Va garantez ca creatura asta pe care Dumnezeu a lasat-o pe pamant adica OMUL este ceva deosebit,doar ca trebuie sa ne dam silinta in a ne cunoaste pe noi nu pe vecinul,nu pe prietenul surori,ci pe noi in primul rand.

    Sa aveti o zi frumoasa si linistita!
    Doamne ajuta-ne tuturor!

    Daniela

    RăspundețiȘtergere
  3. Oamenii nu inteleg pentru ca nu au cunoastere de Dumnezeu.Atunci cand ii judecam sa ne aducem aminte cum am fost noi inainte de-a o avea.Blandetea,rabdarea,intelegerea vin de la Dumnezeu,iar noi trebuie sa o revarsam asupra oamenilor.Dumnezeu da daruri unor oameni,dar nu stiu daca si puterea de a schimba cursul evenimentelor.Trebuie sa ne cunastem limitele,sa fim prudenti,puterea lui este Mare.Mie mi-a dat prin EL sa ofer binele oamenilor carora le doresc asta,doar binele sufletesc nu si cel material,dar de fiecare data o fac cu multa atentie.Linistea sufleteasca EL mi-a dat,simt cum imi cuprinde fiinta ,este atat de binefacatoare,iar eu o daruiesc oamenilor din tot sufletul meu,acelora care au nevoie si doresc asta. Sa-L iubim pe Dumnezeu,EL EXISTA!Linistea sufletasca sa fie in oameni mereu.

    RăspundețiȘtergere
  4. Era un francez pe nume Simone care mergea zilnic la biserica intra se apropia de altar si spunea "Buna Iisus sunt eu Simone"se inchina la icoane si pleca,zi dupa zi se intampla la fel,pana cand unul din cei care aveau grija de biserica il opreste si il intreaba"Ce faci de ce vi zi de zi si spui Buna Iisus sunt eu Simone"te inchini si pleci?vrei sa furi ceva din biserica?"la care Simone raspunde "Nu eu dor vin il salut pe Iisus ma inchin si plec",omul nervos il mustra si nu ii mai da-du voie sa intre in biserica,dar Simone venea in continuare la usa biserici si spunea "Buna Iisus sunt eu Simone" se inchina si pleca.

    Tot asa pana cand Simone ajunse batran si merse la un azil unde aveau o capela,iar el mergea acolo zilnic si din nou intra se apropia de altar spunea "Buna Iisus sunt eu Simone"se inchina si pleca,oamenii de acolo nu il intelegeau de ce face asta pt ca Iisus nu ii poate raspunde,pana intr-o zi cand toti cei de la azil mersera la capela mai putin Simone,toti se intrebau unde este....la un moment dat din altar se aude un glas "Buna Simone sunt eu Iisus".

    Morala:Trebuie sa ai staruinta in credinta pe care o porti in suflet pt ca mai devreme sau mai tarziu Dumnezeu iti raspunde.

    Daniela

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai dreptate nu trebuie sa judecam pe nimeni,nu asta este intentia mea,linistea sufleteasca,rabdarea atentia sunt virtuti in aceasta viata,pe care Dumnezeu ni le-a oferit fiecaruia dintre noi,prin rugaciune si spovedanie sufletul radiaza....caldura pe care noi o daruim,este iubirea..iubirea inseamna Dumnezeu...Iti multumesc pt vorbele frumoase scrise..

    Daniela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sufletul tau este smerit si bun.Eu simt asta.Daca cuvintele scrise de mine a provocat durere cuiva,Eu imi cer IERTARE,IERTARE,IERTARE!!!Daca sufletul aceluia simte durere,al meu poate fi linistit oare?!

      Ștergere
    2. Atata timp cat exista iubire,durerea este neimportanta,prin Credinta fierbinte,sincera,depasim orice obstacol...obstacolul uneori suntem chiar noi,dar Dumnezeu ne da taria de a ne iubi aproapele ca si pe noi insine...iar daca noi nu avem grija de sufletul nostru nu putem darui iubire..

      Daniela

      Ștergere
    3. Dragă Daniela !
      Mă bucură nespus de mult faptul că, eşti cu noi toţi aici pe BLOG.
      Tu ca şi Psiholog, poţi cântări cuvintele scrise atât de mine, dar care nu sunt de la mine, precum şi cuvintele cititorilor, care caută alinare, fiecare după CREDINŢA SA, fiecare după DRAGOSTEA ce o poartă în suflet şi in inimă ,pentru DUMNEZEU şi MAICA DOMNULUI, pentru Aproapele său. Aici, fiecare va găsi un cuvânt de alinare, o vorbă bună, indiferent de CREDINŢA sa, care îi va aduce alinare şi-i va mângâia sufletul.
      Dragi cititori, aş vrea să vă conving de ADEVĂRUL DUMNEZEIESC, pe care eu îl scriu aici. Aş dori să nu vă îndoiţi nicio clipă că , ceea ce eu scriu, ar fi minciună sau invenţii de-ale mele. Credeţi-mă că, nu urmpresc niciun scop material sau de altă natură. Ci voiesc să vin în ajutor APROAPELUI meu, atunci când este la ananghie, la mare necaz. Doresc să simtă că nu este singur ! Că DUMNEZEU este acolo sus, şi vede şi aude glasul celui care ÎL cheamă, şi că îl va ajuta de va crede cu adevărat în EL,DOMNUL şi MÂNTUITORUL nostru.
      Este adevărat că, sunt şi guri rele, care răstălmăcesc toate câte eu scriu, dar asta nu înseamnă că şi aceştia, nu sunt fii ai LUI DUMNEZEU.
      Sunt şi ei copiii LUI DUMNEZEU, care au rătăcit CALEA, din diferite motive, şi atunci , vin eu cu VOIA LUI DUMNEZEU, şi încerc să le arăt LUMINIŢA de la capătul tunelului. Acesta este rolul meu, aici pe BLOG, de a sluji LUI DUMNEZEU şi MAICII DOMNULUI, şi vouă tuturor scriind aici pe BLOG, CUVÂNTUL LUI DUMNEZEU !
      Aţi văzut dragii mei, nu vreau nimic, nu cer nimic nimănui, nu accept reclame pe Blogul meu, nu impun nimănui nimic, nu jignesc pe nimeni, chiar dacă eu primesc jigniri, ci îmi pun inima şi sufletul pe tavă, SJUJIND cu toată fiinţa LUI DUMNEZU, şi SEMENILOR mei.
      Aceasta sunt eu, şi nimeni şi nimic omenesc , pământesc, nu mă va putea schimba.
      Cu dragoste frăţească, Maria.

      Ștergere
  6. In taina sufletului meu cer binele si tot in taina lui simt fericirea,atunci cand Domnul Meu ofera binele.Poate sa-mi inteleaga cineva Fericirea?!

    RăspundețiȘtergere