duminică, 6 octombrie 2013

ŞI IAR S - A ADEVERIT ! CUTREMURUL MAI MARE , A AVUT LOC !

  CUTREMURUL  A  AVUT LOC, ASTĂZI  6 OCTOMBRIE 2013, ORA  4,38 ZORI DE ZI !
                  ŞI  A  FOST  DE  5, 5 !

Dragii mei, scriam în urmă cu doar 2 zile, mai precis pe 4 octombrie 2013,ora 4,56 , că urmează a avea loc UN CUTREMUR DE O INTENSITATE MAI MARE,URMEAZĂ  A  AVEA LOC.......!
Şi iată dragii mei că, acest CUTREMUR s-a produs astăzi  6  octombrie  2013 în zori, după exact 48 de ore , şi a avut o intensitate de 5,5 grade !
De unde am ştiut eu, dacă nu de la DUMNEZEU ???
Mai există loc de îndoială în inimile voastre, precum că...DUMNEZEU nu ar exista ?
Mai există loc de îndoială, precum că eu..aş minţi ,şi că nu aud şi nu văd toate aceste MINUNI, pe care le scriu aici ?
Staţi o clipă fraţilor şi cugetaţi la toate acestea, şi aştept să-mi scrieţi, să-mi daţi un răspuns.
                              Cu dragoste, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu