vineri, 25 octombrie 2013

ROB ! ROB SUNT EU ! ŞI ÎN TEAMĂ , M - A NĂSCUT MAICA MEA !

                       15  Septembrie  2006, zori de zi !

Tot în timp ce dormeam, mă trezeşte UN GLAS, care spune tare aşa :
               " ROB !  ROB  SUNT  EU  !
                  ŞI  ÎN  TEAMĂ , M-A  NĂSCUT  MAICA  MEA "!
Apoi ,fără ca să deschid gura mea, propriul meu glas, imploră, spune aşa :

                 " IISUSE  DRAG  ŞI  SCUMP  ! 
                  TARE  ÎMI  DORESC , A MAI TRĂI  ŞI  LA ANUL !
                  A  TRĂI  NUMAI , CA  SĂ -ŢI SLUJESC  ŢIE , TRUP  ŞI  ŞAPTE "!
                  " IISUSE  DRAGĂ !  
                   IARTĂ-MĂ  TE  ROG , ŞI  AJUTĂ - MĂ SĂ  CUNOSC ,CUNOŞTINŢA  ŞI  SLAVA  TA "!

Şi aş încheia fraţilor, prin a-L ruga pe IISUS, DOMNUL şi MÂNTUITORUL nostru, aşa :
                 DOAMNE , IISUSE  HRISTOASE DUMNEZEUL  NOSTRU , AJUTĂ-MI DOAMNE SĂ  TRĂIESC, DOAR  CÂT  SĂ-ŢI  SLUJESC  ŢIE !
                                           Cu dragoste şi preţuire, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu