marți, 8 octombrie 2013

PREA SFANTA TREIME , PE CERUL NOPŢII !

                                      30  Iulie  2006, dimineaţa !

Mă rugam, singura fiind în cămăruţa mea, în colţişorul meu de Rai.
Brusc, RUGĂCIUNEA îmi este întreruptă ,de ceva minunat de frumos.
Ca întotdeauna, ochii mi se închid fără voia mea, şi văd UN CER de noapte transparenta,  un albastru violet.
Pe BOLTA  CEREASCĂ , apare O  SFÂNTĂ  CRUCE  mare, albă, orbitor de strălucitoare.
Sus, în vârful  SFINTEI  CRUCI, stă DUHUL  CEL  PREA  SFÂNT ;în stânga  SFINTEI CRUCI, stă  IISUS  HRISTOS , aşezat ca pe UN TRON înalt, deşi era pe SFANTA CRUCE; iar în dreapta SFINTEI CRUCI,  stă  DUMNEZEU  TATĂL !
Deci fraţilor, aşa era acum aşezată  PREA  SFANTA  TREIME ! 
Cerul  nopţii fraţilor, era orbitor de strălucitor !
Nu mai existau stele, nu mai exista LUNA, ci strălucea MAREA  SFANTĂ  CRUCE  ALBĂ, orbitor de strălucitoare, care avea în vârf sub CHIP de PORUMBEL , pe  PREA  SFÂNTUL  DUH, mai alb, decât albul SFINTEI CRUCI, în dreapta SFINTEI  CRUCI,  în veşminte albastre, pe DUMNEZEU TATĂL, iar în stânga ,stă IISUS  HRISTOS, MÂNTUITORUL  nostru.
Închipuiţi-vă  fraţilor, această  mare  MINUNE, şi priviţi cu ochii sufletului, ceea ce eu am trăit cu VOIA LUI DUMNEZEU.
Veţi simţi în inimă şi-n suflet, DRAGOSTEA şi AJUTORUL DIVIN, şi vă veţi întări în CREDINŢĂ.
                              Cu dragoste, MARIA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu