marți, 29 octombrie 2013

O BOMBĂ ! CATACLISM NUCLEAR ÎN SIRIA !

        28  Octombrie  2013, ora 5,15 dimineaţa !

Cui  nu-i place să mai doarmă ,la acestă oră ?
Dar iată că pe mine m-a trezit O  LUMINĂ  alb-albastră ce izvora din ochii mei, şi astfel vedeam UN  CER de noapte albastră ,şi pe CER multe obiecte mai mari,  mai mici, extrem de stralucitoare, alb orbitor, sub diferite forme. Într-o clipă totul se schimbă, şi văd O  LUMINĂ aurie, ca un nor oval, şi în acea LUMINĂ aurie, stralucea orbitor de tare,UN  PORUMBEL ALB, pufos, şi cu ARIPILE  LUI  ÎNTINSE  LATERAL .
PORUMBELUL  ALB ,extrem de pufos, dădea din ARIPILE  SALE, în norul ca de soare, în care stătea la vertical .
Pe CERUL nopţii, acum nu se mai vedea nimic altceva, decât NORUL de soare, şi PORUMBELUL  ALB orbitor ! Totul era numai strălucire şi uimire ! Şi  DUHUL  CEL  PREA  SFÂNT, strălucea pe CER, în lipsa LUNII şi a Stelelor !
Aud UN GLAS, care spune ceva ce m-a uimit, pur şi simplu ! Citez :

              "O  BOMBĂ  ! 
                CATACLISM   NUCLEAR  ! (şi  un alt glas, adaugă  în timp ce eu îmi notam în caietul meu de căpătâi):  
                              ÎN   SIRIA  !!!

Dragii mei, toată lumea crede că ..SIRIA  , s-a  cuminţit ; că lucrurile s-au liniştit ! 
Dar nu este decât ,liniştea  dinaintea  furtunii ! 
SIRIENII, pregătesc în secret  tot ce şi-au pus în gând, încă de atunci  de când a izbucnise scandalul, cu aerul poluat de arme chimice, în care şi-au pierdut viaţa sute de oameni. 
Cum de le aud eu, toate acestea.,cum de le văd, numai BUNUL  DUMNEZEU ştie. EL, mi-a dat această putere, poruncindu-mi să scriu tot ce văd şi tot ce o s-aud ! 
Iar eu, asta fac fraţilor ! Scriu toate, pentru că ştiu că, mai devreme sau mai târziu, fie bune sau rele, toate se vor împlini, pentru că sunt de la DUMNEZEU, şi nu de la mine. 
Dar să nu uitaţi fraţilor : CREDINŢA  şi DRAGOSTEA , învinge orice obstacol !
                                          Cu dragoste, Maria.                 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu