duminică, 6 octombrie 2013

CUTREMURELE DE LA IZVOARELE , DIN JUDEŢUL GALAŢI ! ÎN URMA INUNDAŢIILOR , PĂMÂNTUL FIERBE ŞI SE CUTREMURĂ !

                              Dragii mei !

Toată lumea se întreabă ce se întâmplă la IZVOARELE ? De ce fierbe şi se cutremură Pământul ? Oamenii, şi-aşa vai de capul lor, fără casă, fără masă, trăiesc cu frica -n sân , că-i va înghiţi Pământul.
Şi pe bună dreptate dragii mei ! PĂMÂNTUL din comuna IZVOARELE, judeţul GALAŢI, este rupt în două, pe dedesupt şi distanţat.
Dar vă voi spune tot ce mi-a arătat BUNUL DUMNEZEU,în această  seară târzie,  când scriam pe Blog, SFÂNTA EVANGHELIE, duminică 6 octombrie 2013, şi veţi rămâne uimiţi, de ceea ce am văzut în PĂMÂNT, cu voia LUI  DUMNEZEU.
Oamenii care locuiesc aici, după părerea mea, vor trebui evacuaţi de urgenţă ! 
Aş fi scris şi acum, dar sunt extrem de obosită şi este foarte mult de explicat. Şi poate, marii specialişti, în loc să mai monteze aparate de tot felul,  pentru măsurat CUTREMURELE, ce se petrec în comuna IZVOARELE, vor decide să salveze vieţile bieţilor oameni ,care locuiesc în acele ruine, ce vor fi înghiţite puţin câte puţin, de HĂUL format în inima Pământului.
Urmăriţi duminică,aici pe BLOG , ceea ce se întâmplă sub Pământ la IZVOARELE !
                   Cu dragoste, MARIA.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu