miercuri, 30 octombrie 2013

DUMNEZEU , ÎŢI VA DA DUH CURAT ! NU EZITA SĂ FACI BINELE !

                                       10 APRILIE 2005, după  amiaza !

Stăteam puţin întinsă în pat, ca să mă relaxez, când brusc aud GLAS, care spune aşa :

            "CÂND  Ei  SE - NDOIESC , NU  EZITA  SĂ  FACI  BINE !
             SE  POATE  SPUNE  CĂ , DUMNEZEU  ÎŢI  VA  DA  DUH  CURAT !
             AI  SUFLETUL  CURAT "!

Dragii mei, eu ce aş mai putea spune, în faţa acestor CUVINTE  DUMNEZEIEŞTI ?
Cred că, ale mele cuvinte, ale gândului meu, sunt de prisos. 
Tot ce îmi rămâne să fac, este să scriu ! Să scriu despre CUVÂNTUL  LUI  DUMNEZEU, cu al LUI  DUMNEZEU  CUVÂNT.
Şi iată că, după doar câteva minuţele, aud din nou Glas:
             "ÎMPĂRĂŢIA  VEŞNICĂ !
               ÎMPĂRĂŢIA  VEŞNICĂ , VA  DEVENI  SOARELE  VIEŢII  "!

Şi iarăşi, Glasul sufletului meu, strigă :

          "TE  ROG  DOAMNE, DĂ  DRAGOSTEA  MEA  CELOR  OPUŞI , ÎN  NUMELE MARII IUBIRI  CREŞTINE !
            SĂ  VINĂ  LA  LOCUL  MEU , ŞI  SĂ - I  ARATE  FAPTA  LUI "!
            "SĂ  REVINĂ   LA  LUMINA  CREDINŢEI , ŞI LA  CUNOŞTINŢA  SLAVEI  TALE "!

                                              FRAŢILOR, 
Eu atâta aş dori să vă mai spun : 
               "SĂ  REVENIŢI  LA  CREDINŢA  ÎNTRU  HRISTOS  DOMNUL ŞI DUMNEZEUL  nostru,şi să vă iubiţi Aproapele, să nu ţineţi Mânie, să fiţi buni şi milostivi, şi să nu ezitaţi niciodată ca să faceţi binele, chiar dacă veţi primi cuvinte de ocară, din partea oamenilor, care au mai puţină CREDINŢĂ, sau deloc;sau pur şi simplu vă  urăsc pe voi, pentru NUMELE  DOMNULUI nostru IISUS  HRISTOS. Voi, să nu-i urâţi pe aceştia , ci să vă rugaţi pentru sufletul lor !
                                      Cu dragoste, MARIA.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu