luni, 28 octombrie 2013

DOMNUL IISUS HRISTOS , USTURĂTORUL LUMII ! IARTĂ-MĂ DOAMNE IISUSE HRISTOASE, IARTĂ-MĂ !

                                    8 Februarie  2006, zori de zi !
Dormeam şi brusc mă trezeşte UN GLAS, care spune aşa :

                 "ACCEPT  SĂ  NU  MAI  VORBIM  DE  MÂNTUITORUL  LUMII"!

(clipă în care, aud un alt Glas, care plânge cu durere mare, şi spune printre suspine aşa ):

                 " PENTRU  NOI , USTURĂTORUL  LUMII  '!

Clipă în care ,am în faţa ochilor închişi, O MÂNĂ dreaptă, ce şterge SFÂNTA  ICOANĂ argintie, din SFÂNTA BISERICĂ, a MÂNTUITORULUI, care era lângă ICONOSTAS, în dreapta. 
Mâna ,începe a şterge SFANTA ICOANĂ cu IISUS, începând de pe umărul stâng al LUI  IISUS. 
Încearcă să îndepărteze cu mare greutate, un aluat uscat, (cocă ),de pe umărul  stâng al  LUI  IISUS. 
Acest aluat uscat ,era presărat din plin cu mult piper măcinat.
Astfel încât, Mâna nu reuşea să şteargă piperul de pe aluatul uscat, nu se lua, ci era bine lipit de umărul DOMNULUI, de parcă ar fi fost pus cu pumnul acolo, din belşug presărat. 
Şi GLASUL, care plângea spune iar :

           "PENTRU  NOI , USTURĂTORUL  LUMII "!
            " DOMNUL  IISUS  HRISTOS , SĂ  NE  MÂNTUIASCĂ CU  SFINŢENIA , ŞI SĂ NE SFINŢEASCĂ  GURII  LUI "!
            " DOAMNE  IISUSE  HRISTOASE, IARTĂ - MĂ !  IARTĂ-MĂ "!

Dragii mei, aluatul de pe umărul stâng al LUI  IISUS, este pâinea noastră cea de toate zilele, ; piperul presărat pe aluat, pe trupul DOMNULUI, sunt PĂTIMIRILE  MÂNTUITORULUI, din clipa în care a fost prins şi până a fost răstignit şi a murit pe CRUCE.
Din acest motiv, spunea Glasul...PENTRU  NOI , USTURĂTORUL  LUMII. Şi nici că a putut fi curăţat de piper, de acea mână. 
La SFANTA ÎMPĂRTĂŞANIE, primim VIN şi PÂINE sfinţite, care semnifică TRUPUL şi SÂNGELE DOMNULUI, şi care TRUP, era acum presărat din belşug cu PIPER măcinat.
Să cerem şi noi fraţilor, iertare pentru păcatele noastre şi să dăruim LUI  IISUS, inima şi sufletul nostru, şi numai aşa vom fi mai aproape de EL, şi EL  întru noi.
                     Ca întotdeauna, cu dragoste, Maria.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu