duminică, 22 septembrie 2013

IARTĂ - MĂ DOAMNE IISUSE HRISTOASE ! IARTĂ - MĂ !

                                                 10 Februarie  2006, târziu în noapte !

Terminasem Rugăciunea şi am adormit ! O LUMINĂ albă strălucitoare, mă trezeşte şi îmi luminează întunericul nopţii, şi astfel văd cu ochii închişi, UN CER de noapte albastră violet şi strălucitoare. 
În mijlocul acestui CER albastru violet, ca pe un perete mai înalt, văd SFANTA  ICOANĂ, a LUI  IISUS HRISTOS, mare şi sculptată în argint. Pe Mâna şi pe tot Braţul drept al LUI IISUS, văd O LUMINĂ roşie ,strălucitoare, rotundă şi mare doar cât sunt acele micuţe roşii cherry, aşa arăta LUMINA ROŞIE, transparentă, ce urca şi cobora pe BRAŢUL drept şi pe MÂNA dreaptă a DOMNULUI şi MÂNTUITORULUI nostru IISUS HRISTOS, FIUL MULT PREA IUBIT ,AL LUI DUMNEZEU  TATĂL.
Aud fraţilor, UN GLAS, tare rugător, citez :

                                                                 "IARTĂ - MĂ !
                   IARTĂ - MĂ , DOAMNE  IISUSE  HRISTOASE ,                                  ÎMPĂRATE  CERESC, IARTĂ - MĂ" !

Şi un alt GLAS, continuă a spune aşa ;
                 "DOMNUL  IISUS  HRISTOS , SĂ  NE  MÂNTUIASCĂ  ŞI  SĂ  NE  SFINŢEASCĂ CU  SFINŢENIA  GURII  LUI  !
ŞI  NU  NE  DUCE  PRE  NOI  ÎN  ISPITĂ , 
ŞI  NE  IZBĂVEŞTE  DE  CEL  RĂU  VICLEAN !
SLAVĂ  ŢIE  DOAMNE, SLAVĂ  ŢIE  PREA  SFÂNTĂ  TREIME "!
Dragii mei, să ne întoarcem cu , căinţă , cu smerenie, la CREDINŢA  ÎNTRU  HRISTOS, şi să cerem iertare pentru lenevirea noastră, pentru indiferenţa noastră pentru Rugăciune, să ne plecăm genunchii şi să spune cu dragoste şi cu smerenie şi noi păcătoşii aşa :
                         DOAMNE  IISUSE  HRISTOASE, TE IMPLOR  IARTĂ-MĂ  ŞI PRIMEŞTE-MĂ ÎN BRAŢELE TALE, CĂ MULT AM GREŞIT ŢIE !
                                          Ca întotdeauna, cu dragoste şi preţuire, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu